Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vond die scheids juist erg sterk.Mee eens en ook de scheids was rotslecht.
Mmm weer 4des aldus? Maar de Belgen hebben al een paar keer positief en ook negatief verrast dus ze gaan gewoon winnen potverdekke!Argentinie wordt lastig idd

Het was ook niet efficiënt genoeg vandaag. Jammer maar helaas.en verbaasd eruit te gaan in eindrondes tegenbetere tegenstanders. tegenstanders die tenminste een (goed) plan hebben
Gewoon de stopklok en het snel hervatten van het spel hoor. En eventueel de mogelijkheid voor een videocall. De rest van die typische hockey regeltjes heeft verder weinig nut in het voetbal.En dan willen sommige wat van die regels importeren in het voetbal. Ik zou toch eens twee keer nadenken daarover
Vond ik ook wel.Ben ik trouwens de enige die de Belgische keepster echt heel zwak vond ogen in de shoot-outs? Die straalde toch echt niks van vertrouwen uit? Bij die chinese had je precies veel meer het gevoel van 'probeer mij maar eens te passeren'. Maar ik kan mis zijn.
Ben ik trouwens de enige die de Belgische keepster echt heel zwak vond ogen in de shoot-outs? Die straalde toch echt niks van vertrouwen uit? Bij die chinese had je precies veel meer het gevoel van 'probeer mij maar eens te passeren'. Maar ik kan mis zijn.
Als iemand die niets van veldhockey weet, vraag ik me af waarom het veld zo groot is. 90% van de actie speelt zich af in een van de twee eindzones, waar zoveel spelers staan dat scoren bijna onmogelijk is. Zou de sport niet beter zijn met minder spelers op een kleiner veld?

Floorball heeft meer weg van ijshockey dan van hockey.dat bestaat al en heet floorball
Kleine broertje van hockey
Je bent mis.Als iemand die niets van veldhockey weet, vraag ik me af waarom het veld zo groot is. 90% van de actie speelt zich af in een van de twee eindzones, waar zoveel spelers staan dat scoren bijna onmogelijk is.
als je het veld te klein maakt worden de gaatjes om in aan te vallen ook kleiner wat in het voordeel is van de verdeiging. Als je goals wil zien moet het veld dus groot genoeg zijn.Als iemand die niets van veldhockey weet, vraag ik me af waarom het veld zo groot is. 90% van de actie speelt zich af in een van de twee eindzones, waar zoveel spelers staan dat scoren bijna onmogelijk is. Zou de sport niet beter zijn met minder spelers op een kleiner veld?
Groot gelijk,Degoutante viering van die ene Nederlander. Wel terug spannende shoot-outs geaien.
Groot gelijk,
Schiet de beslissende mooi binnen, maar dan is die reactie totaal overbodig.
Je weet natuurlijk niet wat er allemaal tijdens de wedstrijd tegen elkaar gezegd is.
Maar dan nog
Prachtig moment![]()
Prachtig moment. Nederland heerst over Duitsland deze Spelen.