Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nog eens naar die WiiM Ultra gekeken, maar (zoals de naam het zegt) ligt daarbij meer focus op het streamen, terwijl bij mij het voornamelijk om de platenspeler te doen valt…Q Acoustics 3030i (€420) of Monitor Audio Bronze 50 (€450) of Dali Oberon (€458) ofKEF Q1 Meta (€550)
WiiM Ultra Music Streamer (€400)
Pro-Ject Primary E (€259)
Het is flirten met de grens maar de dertiende maand komt er bijna aan he![]()
Nog eens naar die WiiM Ultra gekeken, maar (zoals de naam het zegt) ligt daarbij meer focus op het streamen, terwijl bij mij het voornamelijk om de platenspeler te doen valt…
Is een klassieke versterker met een Bluetooth optie dan niet interessanter?
Ok. Eens zien of iemand anders hier zijn mening wil gevenAls dat je focus je platenspeler is, lijkt me dat wel een verstandige keuze. Onderschat wel niet het plezier, kwaliteit en gemak van iets als Spotify connect.
De WiiM is wel heel scherp geprijsd voor z'n feature set vandaar m'n keuze, misschien kan iemand anders suggesties doen voor versterkers onder de €400 want daar heb ik weinig ervaring mee.
Probeer wel het merendeel van je budget aan de speaker te spenderen, die zijn voor het grootste deel verantwoordelijk voor je geluid.
.
)Ok. Eens zien of iemand anders hier zijn mening wil geven.
Nog een paar versterkers opgezocht (wel nog eens checken naar Bluetooth comptabiliteit)
- Yamaha R-S202D
- Yamaha A-S201
- Yamaha A-S301
- Sony STR-DH190
- Onkyo TX-8220
Misschien moet ik dat inderdaad doen.Jullie zijn eigenlijk niet op zoek naar versterkers, maar naar streamers of receivers e.d.
Je zou een 'domme' versterker kunnen kopen en al die peripherals achteraf toevoegen.
Zo prefereer ik het alleszins, maakt het gemakkelijker om die dingen uit en om te wisselen.
) als dit het gemak en de kwaliteit verhoogt.investeren

![]()
Wat mag het in totaal allemaal kosten? Dan kunnen we eens meedenken![]()
moest ik mijn klipsch home theater speakers vervangen, dan zou ik eventueel voor ELAC gaan.Ondertussen nog wat rondgekeken en kom momenteel uit bij:
Speakers zijn nog een vraagteken. Ik zou met iets klein maar deftig willen beginnen die ik puur voor muziek ga gebruiken. Later dan upgraden naar een grotere set (towers) die ik ook kan aansluiten op mijn TV.
- Pro-ject Debut Carbon EVO
- Sony STR-DH190 (eventueel tweedehands)
www.audiosciencereview.com
Ik weet niet van waar je bent, maar in centraal Limburg ben ik ook op zoek naar iemand die meer kan dan een component vervangen in een amp.Wist zelfs niet na al die jaren dat we een Hifi thread hadden.
Zo veels te beter voor m'n vraag dus.
Ik heb een setje Wharfedale Lintons. Heb daar een cheap ass versterker van Yamaha voor steken en een Audio Technica platenspeler.
Nu heb ik me een Sansui AU-717 versterker van 1979 aangekocht.
Is dat een beetje een goede combinatie ? Ken er niet zo heel veel van maar m'n vader had vroeger ook een Sansui versterker en daar kwam toen zo'n mooi warm geluid uit. Forumleden alhier die me kunnen doorverwijzen naar een ervaren rot die me de versterker even kan nakijken en eventueel herstellen. Normaal gezien is ie in volledig werkende staat maar na 40 jaar is een nazicht wel aan te raden denk ik.
? ) , daar is niets moeilijk aan.Ik weet niet van waar je bent, maar in centraal Limburg ben ik ook op zoek naar iemand die meer kan dan een component vervangen in een amp.