Hey Telecom

Sinds vandaag is de Go Unlimited verandert naar Go Extreme. Is nu 60GB snel internet voor 40€, daarna val je op vertraagd internet.

Sinds vandaag is de Go Unlimited verandert naar Go Extreme. Is nu 60GB snel internet voor 40€, daarna val je op vertraagd internet.
Vanaf 29/11 start de eindejaarsactie op dit tariefplan. 60GB snel internet voor 30€, voor de hele looptijd vh contract als je intekent.

Een bestaande klant kan hier ook op intekenen door naar de shop te gaan of 5000 te bellen.

Even deze thread terug opgraven...

Zijn er personen die anno 2024 nog Hey telecom gebruiken? Zou me 6 euro per maand besparen en 5 gb extra opleveren.

Zijn er personen die anno 2024 nog Hey telecom gebruiken? Zou me 6 euro per maand besparen en 5 gb extra opleveren.

Wij hebben hier 2 nummers bij Hey! en zijn tevreden over de prijs/kwaliteit en het orange netwerk hier in de omgeving.
Destijds ingetekend op de lifetime promo -5€, dus betalen we €10 voor 40gb.
Nu is dit 50gb voor €15 geworden maar daar kan je 'maar' 20gb van in het buitenland gebruiken.

De helpdesk kan je best via messenger contacteren, daar reageren ze nog redelijk snel.

Ik ben bijna 2 jaar bij Hey Telecom. Overstap is bij mij vlot gegaan omdat ik reeds Orange klant was en geen nieuwe simkaart nodig had.
Ik betaal nu €9 (lifetime promo van €5) voor 50GB. Ik kan niet klagen over het Orange netwerk.

Als je de Helpdesk nodig hebt moet je ze wel via social media contacteren (ik gebruik FB Messenger). Die hebben mij zelfs zaterdagavond om 21u eens geholpen met iets, terwijl ik pas maandag een antwoord had verwacht.

Als alles vlot gaan zijn die echt goed imo. Als er iets fout gaat is het redelijk frustrerend denk ik, als je de reviews of hun Facebook pagina bekijkt.

Ben daar al van in het begin klant, heb ondertussen ook dat 50GB abbo voor €9.

Bij problemen kan het idd wel een paar uur duren eer uw situatie aandacht krijgt, die chat via hun site enkel gebruiken als ge voor een paar uur achter uw PC zit, anders Messenger. 😛

Maar qua ontvangst, nog nooit problemen mee gehad.

Nu is er trouwens een actie voor de eerste 1500 klanten, 80GB voor €14.

Bij problemen kan het idd wel een paar uur duren eer uw situatie aandacht krijgt, die chat via hun site enkel gebruiken als ge voor een paar uur achter uw PC zit, anders Messenger. 😛

+29€ voor internet thuis.

Ze zijn ondertussen gelukkig ook telefonisch bereikbaar. En via sociale media reageren ze inderdaad veel sneller dan hun chat.

Ondertussen een goeie 2 weken klant (mobiel), en qua bereik is het wel beter dan MV.

Maar... zowel via hun app als via hun website kan ik mijn verbruik niet opvolgen. Dat ding werkt simpelweg niet. En ook qua facturatie kan ik niks terugvinden, alsook blijft de datum telkens dezelfde (hoe lang tot volgende facturatie). Ik vertrek morgen een paar dagen naar NL, maar kan dus niet nakijken hoeveel data ik nog heb, en kan mijn beter zorgen dat ik screenshots heb van alle tickets want geen idee of ik internet ga hebben :help:.

Ik mis de Viking app al.

Ondertussen een goeie 2 weken klant (mobiel), en qua bereik is het wel beter dan MV.

Maar... zowel via hun app als via hun website kan ik mijn verbruik niet opvolgen. Dat ding werkt simpelweg niet. En ook qua facturatie kan ik niks terugvinden, alsook blijft de datum telkens dezelfde (hoe lang tot volgende facturatie). Ik vertrek morgen een paar dagen naar NL, maar kan dus niet nakijken hoeveel data ik nog heb, en kan mijn beter zorgen dat ik screenshots heb van alle tickets want geen idee of ik internet ga hebben :help:.

Ik mis de Viking app al.
#5580# Bellen en dan kunt ge ook uw data bekijken, weet niet hoeveel vertraging daarop zit op dien teller, mss ook een paar uur. (Heb het nu is getest en het is in elk geval niet real-time. 😛)

App en site werken bij mij ook allemaal niet meer sinds een paar dagen.

#5580# Bellen en dan kunt ge ook uw data bekijken, weet niet hoeveel vertraging daarop zit op dien teller, mss ook een paar uur. (Heb het nu is getest en het is in elk geval niet real-time. 😛)

App en site werken bij mij ook allemaal niet meer sinds een paar dagen.
Net getest, en ook op die manier zie ik enkel ´10 GB beschikbaar´. En da´s al 2 weken zo :unsure:

IMG_6059.jpeg

Hun officiële e-sim release lijkt toch niet meer veraf…, een “converteer naar e-sim” optie is er hier bijgekomen, geeft wel een error als ge dat wilt doen. 😛

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan