Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanaf 29/11 start de eindejaarsactie op dit tariefplan. 60GB snel internet voor 30€, voor de hele looptijd vh contract als je intekent.Sinds vandaag is de Go Unlimited verandert naar Go Extreme. Is nu 60GB snel internet voor 40€, daarna val je op vertraagd internet.
Even deze thread terug opgraven...
Zijn er personen die anno 2024 nog Hey telecom gebruiken? Zou me 6 euro per maand besparen en 5 gb extra opleveren.
Even deze thread terug opgraven...
Zijn er personen die anno 2024 nog Hey telecom gebruiken? Zou me 6 euro per maand besparen en 5 gb extra opleveren.

+29€ voor internet thuis.Ben daar al van in het begin klant, heb ondertussen ook dat 50GB abbo voor €9.
Bij problemen kan het idd wel een paar uur duren eer uw situatie aandacht krijgt, die chat via hun site enkel gebruiken als ge voor een paar uur achter uw PC zit, anders Messenger.
Maar qua ontvangst, nog nooit problemen mee gehad.
Nu is er trouwens een actie voor de eerste 1500 klanten, 80GB voor €14.
Ben daar al van in het begin klant, heb ondertussen ook dat 50GB abbo voor €9.
Bij problemen kan het idd wel een paar uur duren eer uw situatie aandacht krijgt, die chat via hun site enkel gebruiken als ge voor een paar uur achter uw PC zit, anders Messenger.
Maar qua ontvangst, nog nooit problemen mee gehad.
Nu is er trouwens een actie voor de eerste 1500 klanten, 80GB voor €14.
.#5580# Bellen en dan kunt ge ook uw data bekijken, weet niet hoeveel vertraging daarop zit op dien teller, mss ook een paar uur. (Heb het nu is getest en het is in elk geval niet real-time.Ondertussen een goeie 2 weken klant (mobiel), en qua bereik is het wel beter dan MV.
Maar... zowel via hun app als via hun website kan ik mijn verbruik niet opvolgen. Dat ding werkt simpelweg niet. En ook qua facturatie kan ik niks terugvinden, alsook blijft de datum telkens dezelfde (hoe lang tot volgende facturatie). Ik vertrek morgen een paar dagen naar NL, maar kan dus niet nakijken hoeveel data ik nog heb, en kan mijn beter zorgen dat ik screenshots heb van alle tickets want geen idee of ik internet ga hebben.
Ik mis de Viking app al.
)Net getest, en ook op die manier zie ik enkel ´10 GB beschikbaar´. En da´s al 2 weken zo#5580# Bellen en dan kunt ge ook uw data bekijken, weet niet hoeveel vertraging daarop zit op dien teller, mss ook een paar uur. (Heb het nu is getest en het is in elk geval niet real-time.)
App en site werken bij mij ook allemaal niet meer sinds een paar dagen.

Zijn ze al maanden “mee bezig”.Kan je een eSIM gebruiken? De helppagina is niet behulpzaam: https://www.heytelecom.be/nl/hulp-en-support/e-sim

Android waarschijnlijk?RCS werkt gewoon, ik vermoed al van in het begin van hey. Visual voicemail, geen idee of ze dat hebben.
Ja, android. Dat is trouwens geen hey telecom specifiek probleem, maar Orange ondersteunt het zelf nog niet op iphone. Daarbovenop is het maar beschikbaar sinds ios 18. Het is dus apple zelf die ook technologisch hopeloos achterloopt.Android waarschijnlijk?
Op iPhone nergens een optie om RCS te activeren.

Waarschijnlijk is het antwoord negatief, maar toch...Kan je een eSIM gebruiken? De helppagina is niet behulpzaam: https://www.heytelecom.be/nl/hulp-en-support/e-sim
Nee anders zou iedereen dat intussen wel doen.Waarschijnlijk is het antwoord negatief, maar toch...
Is het mogelijk om een fysieke simkaart te hebben EN een eSIM met hetzelfde nummer?
Bijvoorbeeld fysieke sim in iphone en kopie esim in tablet?