Smodge
Well-known member
"Dat dit gebeurt op de Internationale Dag tegen Homo- en Transfobie, maakt het alleen nog maar erger." - Als dit hetgeen is dat u triggerde en je dat ERGER vindt... : Lol.Had het slachtoffer nu niet homo geweest was het minder erg? Dat vind ik nog het ergste van heel dat artikel…
Nogal cheap van de burgemeester om moraalpuntjes te scoren.
Ja: Elke crime, ongeacht de reden is erg. Dat weten we ondertussen al

Ja: Homofobie bestaat vandaag de dag nog altijd en is nog altijd een probleem.
Ja: Ik snap waarom het per se die dag "erger" zou zijn.
En ja: elke politicus springt op een thema die momenteel hot is om punten te scoren. Nothing new here

Je probeert steeds de discussie te verplaatsen naar: But... but.. there's more than gaybashing-crimes.!!! Ja gast dat weten we ondertussen ook wel maar de thread is letterlijk: Heteronormativiteit, homonegativiteit en homohaat.
De gezichten die ik dagdagelijks nog zie omdat ik met mijn vriend hand-in-hand aan het wandelen ben, die zal jij vast niet krijgen als jij aan het wandelen bent met jouw vriendin/vrouw. Da kan ik u met zekerheid zeggen.
... die extra laag van het sociaalpolitiek gegeven? Gaat er deze keer wel een degelijk onderzoek komen terwijl x aantal andere cases in grootsteden vaak gecatalogeerd wordt of niet de nodige resources voorzien worden?