Streamz Het proces dat niemand wou

Slyke

Well-known member
Documentaire die in drie afleveringen de maatschappelijke pijnpunten blootlegt van de gemediatiseerde zaak rond televisiemaker Bart De Pauw.

En nogmaals een Bart De Pauw topic...
Twee afleveringen gezien en zeer onderhoudend in beeld gebracht.

Alleen...: was dit op voorhand aangekondigd dat deze serie er ging komen?
Of was die er opeens beschikbaar voor iedereen deze week en hebben ze gespeeld op het "shock"-effect?
Want geef toe..., een serie van Woestijnvis van de dochter van Marc Uytterhoeven..., dat moet bij BDP wel hard aankomen...
 
Laatst bewerkt:
Ik ben afgehaakt halfweg aflevering 1 schat ik toen een stagiaire liet zien dat ze zelf berichten stuurde genre is het raar dat ik het raar vind dat je me geen berichten stuurt waarop De Pauw antwoordde heb je me gemist waarop zij repliceerde een beetje wel met een blozende emoticon.
 
Ik ben afgehaakt halfweg aflevering 1 schat ik toen een stagiaire liet zien dat ze zelf berichten stuurde genre is het raar dat ik het raar vind dat je me geen berichten stuurt waarop De Pauw antwoordde heb je me gemist waarop zij repliceerde een beetje wel met een blozende emoticon.
Je had beter blijven kijken. Mooi gemaakte reportage die duidelijke inkijk geeft in de persoon BDP.
 
De rol van Ines De Vos in dit verhaal is mogelijk nog zieker dan Bart zelf. Die wist duidelijk al jaren wat er gaande was en deed er nog aan mee om het in stand te houden?
 
De rol van Ines De Vos in dit verhaal is mogelijk nog zieker dan Bart zelf. Die wist duidelijk al jaren wat er gaande was en deed er nog aan mee om het in stand te houden?
Waar is de passage waaruit blijkt dat zij exacte kennis had van de belaging en deze goedkeurde ?
 
Die afgetapte telefoongesprekken zijn toch duidelijk? Bv. "Meestal kies je uw favorietje en hou je u daaraan" toont toch aan dat ze op zijn minst zijn gedrag gedoogde.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan