Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ni moeilijk, ik krijg altijd de schuld omdat jullie racisten en sexisten zijnDaarnet 9 keer Secret Hitler gespeeld via pc met @pamperke, @Reaper, @Sakura, @Toratsuru, @schredy en Teknohol1c. Allemaal mensen die ik via 9lives ken.
Was weer de max, maar blijft in real life toch nog stukker beter. Heb 6 van de 9 matchen gewonnen, waarvan 2 keer als Hitler.

China is altijd de schuldige.Ja ni moeilijk, ik krijg altijd de schuld omdat jullie racisten en sexisten zijn
Xp
Ja, ik log alles.Hou jij de stats van elke wedstrijd bij Stantem? Gisteren toch weer enkele geniale momenten ze![]()
Ik mag Kaiju testen. Ik wil wel eens meedoen. Mij mag je sowieso meerekenen. Nadien kunnen we eventueel Kaiju testen dan.Ik kan van Unfair het Comicbook thema uittesten op TTS. Als er geïnteresseerden zijn kunnen we eens een datum vastleggen. Ik zou wel met max 4 spelen, want ik heb met mijn vriendin gemerkt dat het spel bijna dubbel zo lang geduurd heeft om te spelen.
Ik zie dat er verschillende opties zijn om Secret Hitler online te spelen. Wat gebruiken jullie? Dan organiseer ik dat met mijn eigen vrienden eens![]()
www.humblebundle.com
maar daar moet iedereen wel een account maken natuurlijk.
1 van ons 2 host sowieso altijd. Dat komt op 12 euro per jaar dacht ik, als je het deelt, daar zit ik niet mee in.