Ik heb net mijn 701 verkocht! Had ik dit geweten haha
hoe rijd die kwa gewicht? en hoe is de power ratio? dat zijn de dingen die ik eens wil testen met een testrit, maar weinig verkopers zijn daar happig op...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb net mijn 701 verkocht! Had ik dit geweten haha
Al eens gedacht aan de Voge 300 rally?miljaar, sinds ik enduro gaan rijden ben is het plezier op mijn aprilia wat verdwenen...
vind die plots zo lomp en zwaar. Vorige week een testrit gaan doen met een honda crf300l, en in augustus probeer ik ook eens een husqvarna 701 te testrijden. Mijn plan om binnen 2 jaar een rally te rijden krijgt zo wel wat meer vorm.
Maar mijn portefeuille, fuck me...
Eigenlijk wel heel fijn! Offroad is het te doen, maar natuurlijk geen 450 enduro motor. Power wijs is het eigenlijk ook meer dan voldoende, je haalt redelijk vlot 200 (had bij mijne de tandwielverhouding aangepast dus ging nog maar 170).hoe rijd die kwa gewicht? en hoe is de power ratio? dat zijn de dingen die ik eens wil testen met een testrit, maar weinig verkopers zijn daar happig op...
Ook al eens bij een dealer gaan kijken voor een testrit? Anders heb je in nl meen ik ook wel plekken waar je er eentje kan huren.
Al eens gedacht aan de Voge 300 rally?
In de sub 500 categorie zijn er verschillende modellen bijgekomen in de laatste maanden: royal Enfield Himalayan, cfmoto 450mt, rieju 500 adventura, kove 450,...
De een al wat meer off-road gericht dan de andere
En dan heb je nog gasgas, bèta,....
Zou ook gewoon eens proberen om met de nieuwe modellen testritten te mogen doen, moet normaal wel lukken! En anders eens het oog open houden voor van die ktm testdays, de 690 en 701 zijn toch exact dezelfde motor.hier in de buurt is een ktm / huskie dealer die 1 2de hands heeft staan, ik heb eens gevraagd om daar een testrit mee te doen.
so far heb ik enkel maar met een huskie FE 250 offroad ritten gedaan, en daar had ik bij sommige beklimmingen wel het gevoel dat je soms serieus moest doorduwen om er te geraken, maar die moto was dan ook gigantisch makkelijk te controleren.
Die voge is toch gewoon een crf300 on a budget?die kove 450 heb ik nog overwogen, maar die is wel ferm kostelijk ivm een crf300. de andere modellen die je noemt neigen allemaal meer naar het adventure type zoals ik nu al heb, en zou liever meer naar dual sport gaan. die cfmoto had ik wel al eens bekeken, wel zot wat ze daarmee hebben gedaan kwa gewicht.
Ik persoonlijk niet, maar redelijk wat mensen rondom me wel. Sommige de circuit trainingen, sommige op de openbare weg met een instructeur.Zijn er hier personen die extra lessen zijn gaan volgen op de motor? Online vind ik wel een paar aanbieders, maar zou ook graag een paar reviews vinden.
Zelf sinds 2 jaar op gang met een 600 Transalp, 60% gravel/offroad en 40% baan. Dat offroad gedeelte gaat me goed af, maar ik merk dat mijn bochten en remtechniek op de baan toch niet helemaal dat is.

Ja gasten
Hier is het ook beslist.
Na 16 jaar met tweewieler ga ik komend seizoen de streetfighter 1098S toch weg doen.
Bedoeling is dat er een Porsche 996 - 997 of een 991 in de plaats komt.
En die laatste moet dan natuurlijk de garage in. Dus is puur een ruimte probleem![]()

Ja is niet over 1 nacht ijs gegaan.
Vroeger deed ik woon werk. Was plezant.
Dan minder op baan gaan rijden en een 7 tal jaar de circuit microbe gehad.
Maar ook maten krijgen kinderen, bouwen huizen, ... en het blijft kostelijk. En alleen gaan zie ik niet zitten. Veel tjooling voor wat het is.
Dan maar weer wat gekocht voor op baan. Maar ik vind er wel minder mijn plezier in op baan. Ook minder tijd alq vroeger vanwege het gezin.
Dit jaar 3x hem uitgehaald. Tjah.
Nu de kinderen nog klein zijn (5 en 8) is een Carrera wel leuk. Ze kunnen mee. De madame is akkoord.
Tkomt niet op die 6 of 7k eigenlijk. Maar plaats is dan wel een issue. Hebben hier gwn 1 garage dusjah.
.![]()
② Ducati Streetfighter 1098 S — Motoren | Ducati — 2dehands
Ducati Streetfighter 1098SEerste inschrijving 19/05/20092 sleutels én sleutelkaart, originele boekjes aanwezigorigineel gelijkvormigheidsattestBTWwww.2dehands.be
Heb hem dan maar online gezet.
Zien wel. Staat niet in m'n weg, maar als iemand zoekt dan gaat die wel vinden.
*edit*
't Is nog erger dan ik dacht. Met de facturen hier even te verzamelen.
Mei 2022 46.000km - onderhoud gekregen
Staat nu op 47061km. Lolzzz
Dat is 1000km op 3 seizoenen.