Het Leven in Dubai

Biljart

Well-known member
"Looking for that oldschool type of love"
En dan een profiel vol met bikini foto's in Dubai en de meest basic restaurant foto's.

Vriendin, zeg gewoon dat ge een sugardaddy wilt.

Stel uw dochter zegt (ooit) van ik ga weekje naar Dubai met een vriendin.
Wat doe je?

#livingmybestlife

Stel uw dochter zegt (ooit) van ik ga weekje naar Dubai met een vriendin.
Wat doe je?

#livingmybestlife
Zeggen hoe ik het daar niet naar mijn zin had. En haar de serie van die Megan in Dubai laten kijken.
Als ze dan nog wilt, dan is het mijn schuld als falende vader.

Ik heb dien update gemist precies, explain.
Dat is toch gewoon een plek die ge automatisch associeert met van die fast money crypto bro's die online cursussen verkopen over hoe ge moet dropshippen die daar een uur een lamborghini gaan afhuren voor insta reels te maken om hun eigen holle levensstijl te promoten.

Dat is toch gewoon een plek die ge automatisch associeert met van die fast money crypto bro's die online cursussen verkopen over hoe ge moet dropshippen die daar een uur een lamborghini gaan afhuren voor insta reels te maken om hun eigen holle levensstijl te promoten.
Het is ook waar (tot voor kort?) drugscriminelen gingen wonen omdat ze er grote sier kunnen geven zonder uitgeleverd te worden, en allerhande (vooral Aziatische) arbeiders zich laten uitbuiten als moderne slaven. IMO zijn de VAE algemeen gewoon een voorbeeld van "geld maakt corrupt" en decadentie.

Maar waar het hier over gaat is het stereotype van de knappe vrouw die onverklaarbaar comfortabel leeft zonder vaste job en die af en toe eens alleen naar de VAE afreist. Luxeprostitutie met onvattelijk rijke Arabieren als klant.

Maar waar het hier over gaat is het stereotype van de knappe vrouw die onverklaarbaar comfortabel leeft zonder vaste job en die af en toe eens alleen naar de VAE afreist. Luxeprostitutie met onvattelijk rijke Arabieren als klant.
Ja, want elke Belgische rotverwende fille à papa uit een welgesteld gezin die op Tinder zit, die om de zoveel weken een luxereisje maakt naar oorden als Dubai, is per definitie een luxe prostituee 🙄

Ja, want elke Belgische rotverwende fille à papa uit een welgesteld gezin die op Tinder zit, die om de zoveel weken een luxereisje maakt naar oorden als Dubai, is per definitie een luxe prostituee 🙄
Ik leg maar uit wat er volgens mij bedoelt wordt hé.

Ik leg maar uit wat er volgens mij bedoelt wordt hé.
Het soort profiel dat @Tijdloos aanhaalt duikt wel wat vaker op dating apps op.
Heb ook zo'n collegae gehad; om de zoveel weken een reisje op de kosten van de papa, met heel wat glamour foto's nadien op Instagram, alsof het professionele shoots lijken.
Op zich een braaf kind, maar het luxepaardje zit er duidelijk in van kindsaf.

Mocht zij een datingprofiel aanmaken, krijg je eveneens dat beeld wat hierboven beschreven staat, maar dat maakt van haar nog geen meisje van lichte zeden.
Wat niet wegneemt dat de welgesteldheid weldegelijk een doorslaggevende factor is bij haar partnerkeuze.

Het soort profiel dat @Tijdloos aanhaalt duikt wel wat vaker op dating apps op.
Heb ook zo'n collegae gehad; om de zoveel weken een reisje op de kosten van de papa, met heel wat glamour foto's nadien op Instagram, alsof het professionele shoots lijken.
Op zich een braaf kind, maar het luxepaardje zit er duidelijk in van kindsaf.

Mocht zij een datingprofiel aanmaken, krijg je eveneens dat beeld wat hierboven beschreven staat, maar dat maakt van haar nog geen meisje van lichte zeden.
Wat niet wegneemt dat de welgesteldheid weldegelijk een doorslaggevende factor is bij haar partnerkeuze.
Ik spreek over een stereotype omdat het dat is hé, uiteraard is dat ook zoiets dat sterk wordt uitvergroot. Maar ik zat toevallig op restaurant met enkel mannen vorig weekend, en het ging over een vage kennis die altijd alleen op reis gaat naar dure bestemmingen en er verder (met extra plastische chirurgie) zeer goed uitziet. Gewoon groot verschil tussen een eerder slechtbetalende job en de levensstijl. Eerste reactie van iemand anders was toen ook "ah...en gaat ze vaak naar Dubai"?

Zie ook: https://en.wikipedia.org/wiki/Prostitution_in_the_United_Arab_Emirates

Over the years, Dubai emerged as an influencer capital of the world, where the social media influencers used their popularity to depict the city’s extravagance. However, on the dark side of influencer marketing culture in Dubai were several influencers who had been funding their lifestyle by selling sex for thousands of pounds. Influencers get direct messages from men on Instagram, respond to them and agree to meet. Men pay them with flights, jewellery, bags and cash. Besides, interviews revealed that influencers with more followers are paid more.[15]

Dat is gewoon iets waar over gegrapt wordt, dat wil niet zeggen dat ik meteen geloof dat elke vrouw die aan bepaalde randvoorwaarden voldoet haar lichaam verkoopt. Daarvoor moet je bij andere leden zijn die hun misogynie amper kunnen verstoppen.

Laatst bewerkt:
Ik heb dien update gemist precies, explain.
Ik heb hier iets stevigs afgetrapt precies.

Dubai zelf:
- Alles doen als toeristenattractie, ook al is er verder weinig nut. Zie bij praktisch alles "de grootste, de duurste, de langste, de meeste, ..."
- Veel controversie omtrent mensenrechten
- Alles omtrent Emaar (groot bedreif van de Sheik)
- Nog een hoop, maar laat me je dat besparen

Mensen:
- Dubai is the place to be geworden voor criminelen, crypto-bro's, en Ex on the beach type volk
- Perfecte plek voor dames die geen enkele inhoud hebben behalve aan een beachclub liggen met cocktails
- Perfecte plek voor mannen aan de steroiden, lees weer ex on the beach types
- Vrij opervlakkige cultuur (persoonlijke ervaring)

Terug
Bovenaan