Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hartelijk bedankt voor de tip!Ben deze gisteren in de LegoShop in Brussel gaan halen, lagen er nog meer dan genoeg
![]()
Ik vind hem wat te groot uitvallen.Ja, de eerste set voor op de lijst voor volgend jaar is ook gekend
![]()
Gebaseerd op mijn 6 jaar ervaring LEGO aankopen met Brickwatch als voornaamste tool:Is er eigenlijk een soort van vast stramien te zien in wanneer ge sets goedkoper gaat kunnen vinden of zijn prijsverlagingen eerder random en ook afhankelijk van retailer tot retailer, dus met ander woorden compleet onvoorspelbaar?
Dezelfde vraag overigens ook over hoelang bepaalde sets in het assortiment blijven?
Ik zag namelijk via Brickwatch dat de Nintendo NES momenteel in prijs verlaagd is (bij Fun) tot -30% tov de adviesprijs maar geen idee of dat een "once in e lifetime" is of dat er komend jaar heus nog wel van die aanbiedingen zullen zijn.

Echt nice model! Maar als BMW-fan lig ik nog altijd te dromen van een Creator Expert M3/M4/M5/M6 model of Speed Champion.Ja, de eerste set voor op de lijst voor volgend jaar is ook gekend
![]()
Fingers crossed for 2022...veel bouwplezier!Bij dreamland 15% korting op lego harry potter, net hogwarts gekocht voor 321 euro![]()
Die staat hier ook nog te wachten. Hogwarts, dan de wegisweg en finaal nog Titanic te bouwen. Volgend jaar es denk ik. Als ik ooit es 5min tijd heb.Bij dreamland 15% korting op lego harry potter, net hogwarts gekocht voor 321 euro![]()
Het is vooral interessant om dan ook een combinatie te maken met cadeaubons aan korting: bijvoorbeeld Engie klanten kunnen aankoopbons van 25€ kopen voor 22,5 € bij Fun.Is er eigenlijk een soort van vast stramien te zien in wanneer ge sets goedkoper gaat kunnen vinden of zijn prijsverlagingen eerder random en ook afhankelijk van retailer tot retailer, dus met ander woorden compleet onvoorspelbaar?
Dezelfde vraag overigens ook over hoelang bepaalde sets in het assortiment blijven?
Ik zag namelijk via Brickwatch dat de Nintendo NES momenteel in prijs verlaagd is (bij Fun) tot -30% tov de adviesprijs maar geen idee of dat een "once in e lifetime" is of dat er komend jaar heus nog wel van die aanbiedingen zullen zijn.

Bij dreamland 15% korting op lego harry potter, net hogwarts gekocht voor 321 euro![]()

Bedankt voor de waarschuwing, de eerste annuleren en opnieuw kopen.Intussen bij Dreamland zelfs nóg gezakt tot 296 euro.![]()
Vanaf 30€ kreeg je een kaartje. Als je het openscheurde kreeg je een extra verassing. Bij mij was het de Charles Dickens GWP van vorig jaar! Bij 40€ kreeg ik een kleine polybag met een creator kerstman en boven de 170€ een extra GWP.

Barracuda Bay ligt hier ook nog te wachten.Hier ben ik momenteel bezig met pirates of barracuda bay (het schip, met dan het resterende eiland uitgebreid tot een grotere hut). Daarnaast heb ik ook het internationaal ruimtestation besteld en heb ik een eerste keer blokjes besteld op bricklink om een paar moc's te proberen ^^"
Ik had hem zelf niet als kind, maar blijft toch een set met veel nostalgische waarde. 
Damn, die is cooler dan ik dachtEindelijk de Jurassic Park set af!
Ik zit nu wel zonder plek om toekomstige sets te zetten. Misschien eens zien of ik andere delen van het huis mag beginnen bezetten..
Bekijk bijlage 6425