Het LEGO-topic

Die hierboven is toch exact dat?
Welke hierboven?

Die achtbaan is officieel niet meer verkrijgbaar + geen technic.
Die auto is net hetgeen wat ik wil zeggen. Momenteel zijn er van de Technic sets +- 45 auto's, +-10 andere voertuigen, +- 5 space. Zou voor mij een pak minder auto en een pak meer andere dingen mogen zijn.

Welke hierboven?

Die achtbaan is officieel niet meer verkrijgbaar + geen technic.
Die auto is net hetgeen wat ik wil zeggen. Momenteel zijn er van de Technic sets +- 45 auto's, +-10 andere voertuigen, +- 5 space. Zou voor mij een pak minder auto en een pak meer andere dingen mogen zijn.
Ah oke, ik had het gelezen als:
"Ik wil een grote auto-set, een non-race auto" :D

Paar dagen geleden star wars venator gekocht. Eerste set ooit voor me. Gaat lang duren ier die gemaakt is. Al klein deeltje gedaan vandaag

Paar dagen geleden star wars venator gekocht. Eerste set ooit voor me. Gaat lang duren ier die gemaakt is. Al klein deeltje gedaan vandaag
Direct beginnen met de Venator! Alleszins, welcome to the rabbit hole! :De

En nee, de roede rollercoaster is al effe niet meer te koop. Zelf op de kop kunnen tikken van een collega die heb voor 250 verkocht! Absoluut batje! En ja, makkelijk samen te koppelen, maar dat wil ik niet :p

En delivered. Al bij al dun pakje, wel dubbel zo groot in formaat. En love FedEx. Die zijn altijd vroeg bij mij...

Edit, nummer 265/500

I dig it

Laatst bewerkt:
Pfff, had iets willen kopen deze insider-days, deels omdat die GWP bij mij wel de nodige nostalgie oproept, maar vind de limiet toch te hoog om iets te vinden en deels voor m'n petekindje dat verjaart binnenkort, maar toch, de sets die hij wilt zijn niet meer te koop op de LEGO site). Jammer.

Eigenlijk zijn die GWP toch iets dubbel.

De case staat buiten de losse elementen nog. Dit weekend eens beginnen aan de raket. Wel heb ik het plaatje dubbel van het aantal stuks van de set. Ik hoop dat er iemand niet ontgoocheld zal zijn, en ook dat de mijne wel volledig is op zich. Klantenservice van wicked brick is giga traag in antwoorden naar verluidt, nog nooit gebruik van moeten maken op zich...

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan