Die hierboven is toch exact dat?ik wil nog eens grotere non-race auto technic sets. Heb er in het verleden gemist waar ik nu spijt van heb, maar tegenwoordig is alles technic gewoon auto's ..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die hierboven is toch exact dat?ik wil nog eens grotere non-race auto technic sets. Heb er in het verleden gemist waar ik nu spijt van heb, maar tegenwoordig is alles technic gewoon auto's ..
Welke hierboven?Die hierboven is toch exact dat?
Ah oke, ik had het gelezen als:Welke hierboven?
Die achtbaan is officieel niet meer verkrijgbaar + geen technic.
Die auto is net hetgeen wat ik wil zeggen. Momenteel zijn er van de Technic sets +- 45 auto's, +-10 andere voertuigen, +- 5 space. Zou voor mij een pak minder auto en een pak meer andere dingen mogen zijn.

Direct beginnen met de Venator! Alleszins, welcome to the rabbit hole!Paar dagen geleden star wars venator gekocht. Eerste set ooit voor me. Gaat lang duren ier die gemaakt is. Al klein deeltje gedaan vandaag
e
Benieuwd om te zien als alles er volledig staat! Zeker foto postenEn delivered. Al bij al dun pakje, wel dubbel zo groot in formaat. En love FedEx. Die zijn altijd vroeg bij mij...
Lego case (2 filmpjes)Benieuwd om te zien als alles er volledig staat! Zeker foto posten