Het LEGO-topic

Ik twijfel om te bestellen, heb ondertussen al 5 sets ofzo ongeopend op de zolder staan.

Het idee dat ze niet perse hun waarde verliezen en je ze eventueel kan doorverkopen voor aankoopbedrag (of meer) maakt het mss wel gemakkelijker om ze toch aan te kopen omdat het dan niet perse verloren geld is al je het niet bouwt.

Kan je trouwens wel spreken van scalpers? Uiteindelijk krijgt iedereen een hele week de kans om die Bricklink sets te kopen. 🤷‍♂️
Heb vorige serie ook een extra setje gekocht om mss te verkopen, maar is niet zo dat hierdoor iemand anders geen kans kreeg om het te kopen.
Zou het dat wel doen, die dozen zo lang ongeopend laten. Stel u voor dat ge een blokske mist ofzo.

Heb het voorstel al vaker gedaan hier en ik wil hier de Lego community helpen door hun sets te bouwen.

Het is een win-win situatie ik en de kinderen het plezier van de bouwen en geen stress om het ergens in huis kwijt te kunnen en gij zijt zeker dat je set compleet is. 😉

Zou het dat wel doen, die dozen zo lang ongeopend laten. Stel u voor dat ge een blokske mist ofzo.

Heb het voorstel al vaker gedaan hier en ik wil hier de Lego community helpen door hun sets te bouwen.

Het is een win-win situatie ik en de kinderen het plezier van de bouwen en geen stress om het ergens in huis kwijt te kunnen en gij zijt zeker dat je set compleet is. 😉
Lego sets verliezen hun groot deel van hun waarde als je ze gaat openen (zeker als ze al een aantal jaren oud zijn). Eigenlijk vraag je hen om een massieve minwaarde te realiseren voor jouw speelplezier ;-).

Heb deze ook staan, net als de rood-witte rollercoaster uit de ouwere doos. Dat zijn beide echt wel massieve dingen. De loopcoaster in hoogte (oppervlakte 3.5 baseplates), de rood-witte Rollercoaster is 6 baseplates :).
Awel die rood witte wil ik ook, blijkt da ge die dus ook kunt samenvoegen tot 1 gigantische coaster

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan