Het LEGO-topic

Weet nog niet zo goed wat ik hiervan moet denken... Op het eerste zicht denk ik: cool! Maar langs den andere kant krijg ik ook Lego Mario flashbacks (ik kan behoorlijk gek worden van die geluidjes als mijne zoon daarmee aan 't spelen is). 😅 Niet ontoevallig ook dat ze dit (initieel) lanceren voor de Star Wars-fans, want die spenderen gemakkelijker geld.
Dat filmpje van die cantina (allez die 5 blokjes die de cantina moeten voorstellen) is in elk geval hilarisch amateuristisch.
Op zich een interessant concept maar het lijkt alsof het nog maar half is uitgewerkt en nu al geld moet gaan opbrengen.

Vraagje van de echte lego kenners :)

Droom is om ooit deze te bouwen. (Millennium Falcon™ (75192))
Maar momenteel niet echt mogelijk wegens plaatsgebrek om uit te stallen. (dus ook nog niet gekocht).

ik zie hier en daar geruchten dat deze binnenkort uit stock zien verdwijnen (wil dus niet te laat zijn).
Maar ik vermoed dat er veel kans is dat ze dan een nieuwe (verbeterde) versie opnieuw maken ?
ik heb bij zoveel dingen het probleem dat ik vaak te lang afwacht en dan te laat ben 😅 .

Laatst bewerkt:

Maar momenteel niet echt mogelijk wegens plaatsgebrek om uit te stallen. (dus ook nog niet gekocht).

ik zie hier en daar geruchten dat deze binnenkort uit stock zien verdwijnen (wil dus niet te laat zijn).
Maar ik vermoed dat er veel kans is dat ze dan een nieuwe (verbeterde) versie opnieuw maken ?
ik heb bij zoveel dingen het probleem dat ik vaak te lang afwacht en dan te laat ben 😅 .
Er is een heruitgave gekomen van de Taj Mahal en Death Star, maar slechts achter heel veel jaar. Denk niet dat als je de MF aan een goeie prijs kunt kopen moet twijfelen. Ik heb er ook geen plaats voor en blijf ook maar twijfelen om hem toch eens te kopen.. Nu nog mijn vrouw overtuigen.

Denk niet dat als je de MF aan een goeie prijs kunt kopen moet twijfelen.
Ja, exact dit. Wacht zeker niet tot het allerlaatste moment: ik heb dat in het verleden soms wel eens gedaan met als resultaat dat de stock dan plots op was (nog voor de aangekondigde retirement date) en dan kon ik alsnog de aftermarket op... En dan zit je snel aan vraagprijzen die hoger zijn dan de retailprijs (zeker voor licensed Lego als SW). MF zou er eind dit jaar uitgaan, dus ge hebt nog tijd, maar moest de prijs zakken richting 600 euro in de eerste helft van het jaar, zou ik trigger gewoon pullen en niet meer achterom kijken.

Ja, exact dit. Wacht zeker niet tot het allerlaatste moment: ik heb dat in het verleden soms wel eens gedaan met als resultaat dat de stock dan plots op was (nog voor de aangekondigde retirement date) en dan kon ik alsnog de aftermarket op... En dan zit je snel aan vraagprijzen die hoger zijn dan de retailprijs (zeker voor licensed Lego als SW). MF zou er eind dit jaar uitgaan, dus ge hebt nog tijd, maar moest de prijs zakken richting 600 euro in de eerste helft van het jaar, zou ik trigger gewoon pullen en niet meer achterom kijken.

Staat nu 680 euro, daarom dat ik er over denk
https://www.brickshop.be/lego/lego-star-wars/lego-75192-millennium-falcon-ucs.html?src=brickwatch
In dreamland niet meer beschikbaar
Geen ervaring bij brickshop, verzenden die vrij veilig ?
Bij Amazon vaak al eens een gedeukte doos gehad jammer genoeg

https://www.brickshop.be/lego/lego-star-wars/lego-75192-millennium-falcon-ucs.html?src=brickwatch
Denk dat je ze vaak aan 600 wel kunt scoren via particulier nieuw in doos ook. Het is een set die al vele jaren in productie is.
Van plaats, ik dacht dat er ook een manier was met een beugel om die op de muur te bevestigen…

Brickshop verpakt alles heel goed (al enkele dingen besteld daar). Moest ik jou zijn, zou ik de kat nog wel even uit de boom kijken. Moet nog wel te doen zijn om die rond de 600 euro aan te kopen bij een korting in de komende maanden of idd van een particulier zoals @fixthis zei.

Hier in de gaten houden, desnoods accountje maken en alert instellen als hij x-aantal % gezakt is.

Eevee ziet er goed uit, maar niet echt één van mijn favorieten.

Het originele trio is nice, maar de prijs is gewoon veel te hoog voor mij.

En Pikachu vind ik helemaal niet geslaagd.

Ergens wel ontgoocheld, maar ook blij dat ik mijn portefeuille niet moet open trekken :)

Wachten tot ze hopelijk een badass Gengar set ooit maken.

Eevee ziet er goed uit, maar niet echt één van mijn favorieten.

Het originele trio is nice, maar de prijs is gewoon veel te hoog voor mij.

En Pikachu vind ik helemaal niet geslaagd.

Ergens wel ontgoocheld, maar ook blij dat ik mijn portefeuille niet moet open trekken :)

Wachten tot ze hopelijk een badass Gengar set ooit maken.
Exactly my thoughts. Enkel Eevee vind ik er echt goed uit zien, maar daar heb ik helemaal niks mee.
Er staan nog genoeg sets op mijn verlanglijstje, dus ik vind het niet erg. :tongue:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan