Het LEGO-topic

Ik heb vandaag ergens gelezen dat er in 26 een nieuwe lotr lego set komt, de grootste ooit, minas tirith 🥰 voor de kenners hier, vermoeden jullie dat de baradur en rivendel sets terug gaan zakken in prijs zoals met black friday? Wil ze graag kopen maar liefst goedkoper dan hoe ze actueel geprijsd zijn 😅
Eerste jaar sowieso niet op hopen. Dan hangt het er nog vanaf of hij Lego Exclusive is (ik vermoed van niet). Uiteindelijk komt alles wel in sale..

Eerste jaar sowieso niet op hopen. Dan hangt het er nog vanaf of hij Lego Exclusive is (ik vermoed van niet). Uiteindelijk komt alles wel in sale..
Hoe bedoel je? Baradur en Rivendel zijn toch exclusives? ik had het over een mogelijke daling van deze 2 sets, zijn er naar jullie ervaring nog momenten waar zulke sets in korting komen? zoals onlangs het geval was bij beide sets, 365 tov 416 nu en 339 tov 419. Ik heb het niet over die nieuwe toekomstige set ;)

Hoe bedoel je? Baradur en Rivendel zijn toch exclusives? ik had het over een mogelijke daling van deze 2 sets, zijn er naar jullie ervaring nog momenten waar zulke sets in korting komen? zoals onlangs het geval was bij beide sets, 365 tov 416 nu en 339 tov 419. Ik heb het niet over die nieuwe toekomstige set ;)
Soms staan ze goedkoop op Amazon.

Gisteren een Lego-gezelschapsspel cadeau gekregen op een (laat) familiekerstfeestje: Monkey Palace.
Had er mijn bedenkingen over, maar is eigenlijk wel leuk spel. :)

Sinds vandaag zit ik op "tram 4" en mijn madam had mij (en zoontje) verrast met een brunch en aansluitend bezoekje aan het Railway Brick Museum in Maasmechelen. Ik kende het nog niet en is wel een bezoekje waard met kinderen als je daar eens in de buurt bent. :thumb:

Laatst bewerkt:
Definitieve versies aangekondigd van het nieuwe BrickLink Designer Program.

Sushi Restaurant vond ik wel interessant, maar de prijs doet me toch twijfelen.

Dat fregat gaat wel heel hard gaan denk ik. :) Verder begrijp ik niet dat die "Antique Collection" erdoor is gekomen...

Definitieve versies aangekondigd van het nieuwe BrickLink Designer Program.

Sushi Restaurant vond ik wel interessant, maar de prijs doet me toch twijfelen.

Dat fregat gaat wel heel hard gaan denk ik. :) Verder begrijp ik niet dat die "Antique Collection" erdoor is gekomen...

Ferme fregat, toch eens over nadenken. Is wel prijzig maar zit ok als je de hoeveelheid bricks en minifigs erbij bekijkt. Blijkbaar zou hij nog de template voor echte zeilen via rebrickable zorgen.
De alchemist shop is sowieso al nen instant buy.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan