Het LEGO-topic

De kans dat ge effectief je geld kwijt bent is nihil. Maar de kans dat je effectief gaat krijgen waar je hoopt voor betaald te hebben is dat ook 😉 Soit, ik hoop dat ik in deze ongelijk heb uiteraard.

Graag gedaan. Kwam het toevallig tegen en viel me direct op. Ik dacht wel dat ik hier enkele mensen mee ging plezieren.
Zelf heb ik nog een hele hoop dozen staan om te bouwen, maar door tijdsgebrek krijg ik ze maar amper gebouwd. Anders had ik deze ook wel besteld, ook al ben ik totaal geen Star Wars fan :biglaugh:

Hoe meer ik erover nadenk hoe meer het effectief wel lijkt op een scam.

Die verkoper verkoopt enkel nog fietsdragers en dan zo'n enorme promo op zo'n begeerde Lego set...

Hier is iets meer aan de hand.

Hoe meer ik erover nadenk hoe meer het effectief wel lijkt op een scam.

Die verkoper verkoopt enkel nog fietsdragers en dan zo'n enorme promo op zo'n begeerde Lego set...

Hier is iets meer aan de hand.
Bestelling toch maar geannuleerd op Amazon, "wacht op reactie verkoper".

Krijg nu een bericht van de verkoper dat de betaling is geweigerd ook al staat er een reservering van het bedrag zichtbaar in mijn bankapp. Ik krijg de vraag over te schrijven naar een Spaans rekeningnummer buiten Amazon om.

Dit bericht alvast al gerapporteerd aan Amazon, we zien nog hoe het verder verloopt.

Lijkt mij dus een scam. Volgende keer twee keer nadenken MisterV, maar komt wel in orde qua centen.

Bestelling toch maar geannuleerd op Amazon, "wacht op reactie verkoper".

Krijg nu een bericht van de verkoper dat de betaling is geweigerd ook al staat er een reservering van het bedrag zichtbaar in mijn bankapp. Ik krijg de vraag over te schrijven naar een Spaans rekeningnummer buiten Amazon om.

Dit bericht alvast al gerapporteerd aan Amazon, we zien nog hoe het verder verloopt.

Lijkt mij dus een scam. Volgende keer twee keer nadenken MisterV, maar komt wel in orde qua centen.
Ja lijkt me dus geval van hack inderdaad, proberen ze op die manier het geld binnen te krijgen via overschrijving.

Originele verkoper zal dus gehacked zijn.

Ja lijkt me dus geval van hack inderdaad, proberen ze op die manier het geld binnen te krijgen via overschrijving.

Originele verkoper zal dus gehacked zijn.
Bestelling is intussen geannuleerd door Amazon en de reservering op kredietkaart is ook geannuleerd. De set staat wel nog altijd te koop aan die prijs 😒

iemand ooit al op wicked bricks die displays besteld? tempted voor rivendell en barad dur ma das ook prijzig amai
Heb er al enkele gekocht daar en zijn wel in orde. Wel prijzig inderdaad. Levering is wel wat langer omdat ze het pas na het bestellen laten maken.

Wat ik wel minder vind is dat er weinig uitleg bij is om de cases in elkaar te steken (zo een keer een background sticker op de achterkant van het paneel geplakt ipv de binnenkant, maar zonder veel erg).

En na een case in elkaar te steken weet je wel waar je op moet letten 😅

iemand ooit al op wicked bricks die displays besteld? tempted voor rivendell en barad dur ma das ook prijzig amai
Duur maar kwaliteit.

Ik heb eentje voor mijn BMW 1000rr lego technic. Echt goei gerief, maar duurt even eer het er is wel, al gingen ze hun levertijd aanpakken net na mijn bestelling.

Ik heb even de geschiedenis voor u opgezocht. Foto's moet je wel terug openklikken, of je kan op de pijltjes duwen die naar boven wijzen, ga je direct naar de originele posts...

Heb dan toch reactie gekregen van wicked brick...

Mijn initiële mail:

Antwoord :

Ik ga wel nog eens doorvragen ivm de VAT, of die UK VAT al op de factuur zetten, in dat geval zou er geen btw moeten worden bijbetaald worden, maar vermoedelijk, omdat UK nu een derde land is, zal de BTW vermoedelijk worden aangerekend, hier in België, en dus de factuur zonder UK VAT zijn. Enfin, dat vermoed ik toch. Ik vraag het dus na...

Trouwens de zending zou voor mij onder de 150 euro zitten, en dan zouden er geen IR verschuldigd zijn, ongeacht wat je invoert, dus DDP incoterm of niet, hetgeen ik eventueel zou moeten bijbetalen zouden dus BTW, en eventueel administratie kosten kunnen zijn. Ik heb dus al gehoord dat er door pakweg Bpost een bedrag zou kunnen aangerekend worden, ongeacht of dat pakje in realiteit langs de douane is gepasseerd, de snoodaards...ik hoop gewoon dat ik die bijkomende bedragen kan betalen alvorens ze aan mijn deur staan met het pakje...

En qua sticker, ik moet dus zonder nemen, spaart mij nog wat uit ook...

The VAT is included in the price of the product, this will be shown as BE TVA 21% (Included) on an invoice going to Belgium.

There should be no extra charges for you pay once the order has been paid when ordering.

We rarely have any problems regarding this method of shipping.

Hope this helps.

Bekijk bijlage 22516

29,74 eur shipping wel, omfg... :eek:

En heb me ingeschreven op de nieuwsbrief, en dus die 5% korting in het rood dewelke zichtbaar is daar...

Case in elkaar gebokst, simpel eigenlijk, maar de handleiding mocht iets duidelijker zijn, maar het is het product dat telt, ben zo content dat ik op deze website heb besteld, wel wachten, maar top kwaliteit!

Mijn eerste lego technic set in het verschiet binnenkort can't wait, dit wordt een showpiece op de bureau :)

Het is af, en het resultaat is geweldig goed. Redelijk wat uurtjes in gestoken, foto's zeggen meer dan woorden, en dus bij deze:

Bekijk bijlage 26306
Bovenstaande is mijn bureaublad op mijne PC

En het eindresultaat:

Bekijk bijlage 26307

Bekijk bijlage 26308

Bekijk bijlage 26309

Bekijk bijlage 26310

En hierbij de bike in zijn natuurlijke habitat:

Bekijk bijlage 26311

Bekijk bijlage 26312

Bekijk bijlage 26313

Ik kon niet meer tevreden zijn van het eindresultaat, wat een leuke build ook :love:

Die case is wel echt goed materiaal. Super goede fit ook van de bike

Laatst bewerkt:
Vandeweek op 2e hands nog een lot half-gesorteerde Technic op de kop getikt, deze ochtend eens doorgegaan wat er zeker in zit:

8024, 8820, 8825, 8094, 8044, 8858, 8838 & 8862

Paar gewone blokjes ontbreken, maar de speciale/unieke onderdelen zitten er wel bij.

2 koffietassen voor Halloween en een peper/zout setje gescored :lol:

XIPEOOy.jpeg

2 koffietassen voor Halloween en een peper/zout setje gescored :laugh:

XIPEOOy.jpeg
Nice! Die mugs heb ik gisteren ook ontdekt en tempted om 1 te bestellen. :) Dat peper en zout setje heb ik jaren geleden eens cadeau gekregen: wel funny, maar minder praktisch vind ik (of ze moeten het iets veranderd hebben ondertussen).

Wij deze nog gebouwd tijdens mijn verlof in augustus. :) Leuke set! Jammer genoeg wel veel unieke onderdelen die enkel in het zwart bestaan... Een MOC cat in andere kleur zal dus niet gemakkelijk zijn om te maken.

legocat.jpg

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan