Het LEGO-topic

Hebben jullie eigenlijk speciale kasten voor jullie Lego?
Zou een paar van mijn sets in een kast willen zetten zodat er minder stof aan komt (en die kleine vingers van de kinderen er niet meer aankunnen), maar vind het precies spijtig als daar veel kaders rond het glas zitten waardoor veel niet zichtbaar is.

Wij hebben de Billy boekenkasten van Ikea. Wij hebben deze in de living staan en hebben gekozen voor deuren met glas van boven en dicht vanonder. In het bovenste deel staat de Lego. Je hebt de deuren ook in volledig glas.

https://www.ikea.com/be/nl/p/billy-boekenkast-met-glazen-deur-grijs-metalliceffect-00415603/
Ter aanvulling is deze video van Adam Savage over hoe hij zijn Billy bookcase van verlichting voorziet ook wel interessant:

Is wel niet voor lego, maar principe blijft hetzelfde.

Net klaar met artemis space station, vond het eigenlijk een beetje een saaie set om in elkaar te zetten met de grote zuil maar het eindresultaat is wel super knap.

Mijn BDP series 1 bestelling is aangekomen waarvan de doos van de general store ferm heeft afgezien :frown:
Zijn er mensen die interesse hebben? Ik kan hem niet ruilen, enkel retour sturen. Als er geen interesse is stuur ik deze terug retour Lego.

Haha , goed gedaan jongens.

XANE48a.jpeg

550x647.jpg

Mijn vriendin ging van 'Heb je nu weer een doos LEGO gekocht?' Naar 'aaaaaw' in minder dan 2 seconden toen deze arriveerde deze middag.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan