Het is vrijdag

Str8_6

Well-known member
En vrijdag is een leukere dag dan zaterdag want vrijdag is @Forumgebruiker dag!!!
HwWoF7h.jpg
 
ik heb lasagna van den aldi gegeten. niet in de airfryer opgewarmd, wel in de microgolfoven op 10 minuten. hij was bijna door het plafond gegaan. waarom doe ik dat? omdat het kan, want het is vrijdag.
 
ik heb lasagna van den aldi gegeten. niet in de airfryer opgewarmd, wel in de microgolfoven op 10 minuten. hij was bijna door het plafond gegaan. waarom doe ik dat? omdat het kan, want het is vrijdag.
Liever door het plafond maar omdat het vrijdag is vergeef ik je..

Vrijdag is een mooie dag. Ook bekend als goede vrijdag. Zaterdag is een beetje een non dag tussen goede vrijdag en paaszondag.

Lasagna op vrijdag kan ik bij nader inzien niet goedkeuren op vrijdag eten we geen vlees. Alleen vis.

Vrijdag is ook wel een beetje de hoogdag van Judas. Zou @Forumgebruiker de Judas zijn van BG en wie zou hij kussen?
 
Liever door het plafond maar omdat het vrijdag is vergeef ik je..

Vrijdag is een mooie dag. Ook bekend als goede vrijdag. Zaterdag is een beetje een non dag tussen goede vrijdag en paaszondag.

Lasagna op vrijdag kan ik bij nader inzien niet goedkeuren op vrijdag eten we geen vlees. Alleen vis.
waarom is er zaterdag een non dag en geen pater dag
 
Terug
Bovenaan