Het is beter zonder Forumgebruiker.

Ja, die liefde voor jou is dus weer helemaal weg, er rest enkel nog doodgewone (forum)vriendschap, he @Forumgebruiker.

Vertel ik dat ik je gemist heb, ga jij mij belachelijk maken! En mijn kaken zijn al zo perkamentachtig. Rollen daar opnieuw tranen over.
Wangen insmeren met karnemelk met een scheutje aloë vera erbij. Is goed tegen het schurft.

Moeilijkheidsgraad: */****
Kosten: */***

Haalbare kaart.


Kijk hoe blij ze is:

aloe%20vera%20karnemelk%20masker.jpg


Disclaimer: ik ben geen dermatoloog.
 
Dank u, Mulan!!! 💐

En aan dat sujet in de post boven u: ik ben Delphine Lecompte niet hé.

:coffee::coffee::coffee:

En trouwens, die haat-emoticon, dat was helemaal niet voor u bedoeld. Voor u moet er nog een emoticon gemaakt (uitgevonden) worden. Hebt ge een voorstel (voor emoticon) misschien. Eens kijken hoe creatief ge bent. Zal ni vet zijn.
 
Goedgekeurd:

:frown::S

Afgekeurd:

:unsure:

Ik gebruikte vroeger de :S-emoticon bij forumsituaties waar normale forumgangers de :unsure:-emoticon toepasten. Nooit fan geweest van den unsure.

Niet de forumganger @:unsure:.

Maar nu is de :S deels vervangen door de 🤔-emoticon door mij in forumgebruik.

De :thinking: vind ik eigenlijk geen goede variant op de thinking-emoji. Ik heb het nochtans zelf voorgesteld om de :thinking: in te stellen als reactie, maar ik was verstrooid, ik bedoelde de 🤔.
 
Laatst bewerkt:
Dank u, Mulan!!! 💐

En aan dat sujet in de post boven u: ik ben Delphine Lecompte niet hé.

:coffee::coffee::coffee:

En trouwens, die haat-emoticon, dat was helemaal niet voor u bedoeld. Voor u moet er nog een emoticon gemaakt (uitgevonden) worden. Hebt ge een voorstel (voor emoticon) misschien. Eens kijken hoe creatief ge bent. Zal ni vet zijn.
Het verschil tussen emoji en emoticon vergeet ik ook altijd.

: - ) is een emoticon en toevallig de smiley, maar ik moet een spatie tussen de leestekens laten, want de emoticon wordt automatisch omgezet naar een emoji. Maak de dingen maar ingewikkeld, mijnheer internet of mevrouw internet of hun/hen internet, het is al gelijk.

🤣 is een emoji en het drukt een gevoel uit van pure zwakzinnigheid.
 
Ik zie toch echt iets moois bloeien tussen die twee hier.
Even raar, evenveel gezwam en alletwee gemeden door de rest vh forum.

Ik stel een date voor. Om half 6 komt Wikkes u, Pretpreutje, ophalen.
Dan gaan jullie samen pizza frutti di mare eten en eventueel een tiramisu of creme brulee (naar keuze) achteraf.

Wikkes vertelt volop over zijn rare hobbies, zoals mensenvlees verzamelen en jacht maken op dode dieren. Pretmeukje lacht liefelijk en luister vol interesse terwijl ze Wikkes zijn bord toe-eigent.

Beide betalen hun eigen eten want ze willen niet toegeven dat de ander moet betalen.

Na het eten gaan ze op een lange wandeling (want de taxi is te duur).

Moe komen ze bij Pretsletje aan en wanneer ze denkt dat het gaat beginnen, doet Wikkes zijn enorme stinksokken uit en valt, moe van de wandeling, in de decolleté van Prettetje in slaap.

De ochtend erna mijden beide forumleden elkaar want ze moeten hier weer ruzie komen maken.
 
Als gij het zegt, doodgeboren teelbal.

Ik wens me niet langer te identificeren als een wikkesman, wikkes en wikkesman zijn mijn deadnames, samen met 642 andere deadnames, ik ben al sinds 31 januari 2021 een fiere @Forumgebruiker, godverdomme. Met tussenschotten, hé. Doe eens woke, het is 2022.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan