Het is beter zonder Forumgebruiker.

Wie ben jij en waar is het echte pretoogje? Je bent saai geworden en we hadden die verdomde @Forumgebruiker geaborteerd!
@Forumgebruikers en ikzelf zijn zwaar verbeterde klonen van onszelf.
En een terechte opmerking dat ik saai ben geworden. Ik ben nu een volwassen en ernstige versie van mezelf. Dus binnenkort zal ik dus misschien enkel nog posten op het forum van 'Kerk en Leven'.
 
Wie ben jij en waar is het echte pretoogje? Je bent saai geworden.
Saai maar ik ben nog altijd even 'in love with you', Straight!

Dus niet denken dat @Forumgebruiker onder uw pluimen schiet. (Kan @Forumgebruiker sowieso wel schieten? Neersabelen dat gaat hij nu misschien met mij doen, maar schieten?).

ps: na mijn bezoek aan Lourdes heeft de maagd mijn gebeden verhoord en heb ik mijn tijd weer veel minder aan zinloze dingen verprutst. Nu gaan mijn werkuren er terug een deel aan. Ik ben op de slechte weg. Misschien toch een slechte kloon van mezelf. Ga me proberen te 'herpakken'.
 
Saai maar ik ben nog altijd even 'in love with you', Straight!

Dus niet denken dat @Forumgebruiker onder uw pluimen schiet. (Kan @Forumgebruiker sowieso wel schieten? Neersabelen dat gaat hij nu misschien met mij doen, maar schieten?).

ps: na mijn bezoek aan Lourdes heeft de maagd mijn gebeden verhoord en heb ik mijn tijd weer veel minder aan zinloze dingen verprutst. Nu gaan mijn werkuren er terug een deel aan. Ik ben op de slechte weg. Misschien toch een slechte kloon van mezelf. Ga me proberen te 'herpakken'.
Mijn theorie is 🐝 deze bevestigd.
 
Geweldig!

Maar staat deze post niet in het verkeerde topic, @Forumgebruiker?
Moet die niet in het
secret-shhh-emoji.jpg
-topic staan?
 
@Forumgebruikers en ikzelf zijn zwaar verbeterde klonen van onszelf.
En een terechte opmerking dat ik saai ben geworden. Ik ben nu een volwassen en ernstige versie van mezelf. Dus binnenkort zal ik dus misschien enkel nog posten op het forum van 'Kerk en Leven'.
De techniek der klonen staat inderdaad nog niet helemaal op punt.

1240



FOEMP

In het vierde middelbaar had er iemand een Humo mee en ik las deze cartoon live. Ik denk toch dat ik een half uur strijk lag en het school was juist gedaan en ik kwam een half uur later thuis, puur van het lachen.
 
Ik krijg ineens goesting in Rollercoaster Tycoon 1 of 2, maar dan ga ik toch boos worden omdat ik geen plaats heb waardoor ik dan die mega map download met als gevolg dat er ook niks meer aan is. Dus ik ga passen en nee Planet Coaster is niet hetzelfde als RCT. Planet Coaster is voor het plebs dat graag Theme Park speelt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan