Het is beter zonder Forumgebruiker.

images
 
Vreemd genoeg voelde ik net even een vlaag nostalgie op komen.
Maar toen besefte ik dat ik gewoon even het porcelein uit de pot moest schijten.

En dus is mijn antwoord nog steeds ‘ja’.
 
Laatst bewerkt:
De Roger stopt ermee. 20 Grand Slams winnen en dan toch niet den beste aller tijden zijn. Eigenlijk zelfs niet tweede beste in abolute termen. Is er iets demotiverender? Ik ken wel geen zak van tennis, maar vind toch dat de Roger het record Grand Slams heeft moeten behouden.

@Loser @recipe4hate @Lint

Is het "heeft" of "had"?
 
Laatst bewerkt:
Uw tweede deel spreekt uw eerste deel tegen.
Nee maar echt. 💩

Ik ken er niks van, nog nooit volledige tennismatch gezien, maar ken wel een beetje het verloop van zijn carrière.

Maar De Federer is ook weer zo'n relikwie uit lang vervlogen tijden en ik dacht dat iedereen nog zot werd toen hij in 2012 op 31-jarige leeftijd nog Wimbledon won. Toen was 31 jaar hoogbejaard in het mannentennis, zijn er nu twee sjarels die ook los over de 30 gaan en blijven winnen en meer winnen in hun dertiger jaren dan Federer in de zijn. Ik dacht bv dat Nadal al versleten ging zijn tegen zijn 30ste, want die sukkelde al van in het begin met blessures. Die zijn knie, hoelang is die nu al niet kapot? Zot eh, en dien Djokovic snap ik helemaal niet. Leek mij zo een pannenkoek die gewoon 10x de minste van de 4 Grand Slams wint. Ja, ik had vrienden die geïnteresseerd waren in tennis en Federer fanboys waren.
 
Nee maar echt. 💩

Ik ken er niks van, nog nooit volledige tennismatch gezien, maar ken wel een beetje het verloop van zijn carrière.

Maar De Federer is ook weer zo'n relikwie uit lang vervlogen tijden en ik dacht dat iedereen nog zot werd toen hij in 2012 op 31-jarige leeftijd nog Wimbledon won. Toen was 31 jaar hoogbejaard in het mannentennis, zijn er nu twee sjarels die ook los over de 30 gaan en blijven winnen en meer winnen in hun dertiger jaren dan Federer in de zijn. Ik dacht bv dat Nadal al versleten ging zijn tegen zijn 30ste, want die sukkelde al van in het begin met blessures. Die zijn knie, hoelang is die nu al niet kapot? Zot eh, en dien Djokovic snap ik helemaal niet. Leek mij zo een pannenkoek die gewoon 10x de minste van de 4 Grand Slams wint. Ja, ik had vrienden die geïnteresseerd waren in tennis en Federer fanboys waren.
dit klopt maar bijna volledig.
 
Nee maar echt. 💩

Ik ken er niks van, nog nooit volledige tennismatch gezien, maar ken wel een beetje het verloop van zijn carrière.

Maar De Federer is ook weer zo'n relikwie uit lang vervlogen tijden en ik dacht dat iedereen nog zot werd toen hij in 2012 op 31-jarige leeftijd nog Wimbledon won. Toen was 31 jaar hoogbejaard in het mannentennis, zijn er nu twee sjarels die ook los over de 30 gaan en blijven winnen en meer winnen in hun dertiger jaren dan Federer in de zijn. Ik dacht bv dat Nadal al versleten ging zijn tegen zijn 30ste, want die sukkelde al van in het begin met blessures. Die zijn knie, hoelang is die nu al niet kapot? Zot eh, en dien Djokovic snap ik helemaal niet. Leek mij zo een pannenkoek die gewoon 10x de minste van de 4 Grand Slams wint. Ja, ik had vrienden die geïnteresseerd waren in tennis en Federer fanboys waren.

Boris Becker > heel je uiteenzetting.

Ik ken er ook niets van maar ik had vroeger een coole houten tennisracket van Boris Becker en Steffi Graf.
 
Poldercop: The Movie

De laatste film van Robbe De Hert, nooit eerder vertoond

Kevin Janssens in de glansrol van zijn leven.

3235001-schone-volwassen-politieagent-in-een-ontspannen-houding-met-de-armen-gekruist-hij-leunt-weer-op-onzi.jpg


De make-up studio had 10 uur nodig om Kevin Janssens te transformeren in @Str8_6 the poldercop, inclusief kunstbuik, wallen en vieze snor.

"Beireweirk", zei wijlen Robbe De Hert, onze laatste échte filmmaker.

Poldercop: The Movie: een ontroerende karakterstudie tussen een harde, doorwinterde polderflik en zijn ontluikende, maar verboden vriendschap met Bella, de balorige koe.

de-koe-e1515831979407-p9fub7epyxd20by3p3wyw01kesbhvcnn88aon21j7g.jpg

Bella sprong nog maar eens over de omheining en dook op aan het bal van de burgemeester. Dit leek een gemakkelijke klus voor @Str8_6 , maar Bella bleek geen koetje om zonder handschoenen aan te pakken.

Kom hier, jij kutbeest, dat ik je een grasboete geef!
 
De huid rond mijn ogen is perkament geworden, totaal gedehydrateerd van het wenen, dit gaat nooit meer goedkomen.
Maar nu jij je opwachting weer hebt gemaakt, als het ware bent verrezen uit de dood, springt mijn hart op van vreugde.
Mijn leven heeft weer zin en dat dank ik aan Forumgebruiker.
 
De huid rond mijn ogen is perkament geworden, totaal gedehydrateerd van het wenen, dit gaat nooit meer goedkomen.
Maar nu jij je opwachting weer hebt gemaakt, als het ware bent verrezen uit de dood, springt mijn hart op van vreugde.
Mijn leven heeft weer zin en dat dank ik aan Forumgebruiker.

PS:
In het echte leven ben ik niet Boris Becker, maar Boris Van Severen.
 
De huid rond mijn ogen is perkament geworden, totaal gedehydrateerd van het wenen, dit gaat nooit meer goedkomen.
Maar nu jij je opwachting weer hebt gemaakt, als het ware bent verrezen uit de dood, springt mijn hart op van vreugde.
Mijn leven heeft weer zin en dat dank ik aan Forumgebruiker.

Wie ben jij en waar is het echte pretoogje? Je bent saai geworden en we hadden die verdomde @Forumgebruiker geaborteerd!
 
Ik ben teruggekeerd om het algemeen klassement van de BeyondGaming quiz te winnen. Het resterende deel van de 2022 editie gebruik ik als oefenmatch voor 2023, daarna ga ik iedereen quizmatig vernietigen.


Maar ik ben nu dus nog aan het roderen, he.
 
Terug
Bovenaan