famtam
Well-known member
In Scandinavië mag je in principe altijd bouwen op jouw grond.Maar wat is eigenlijk het nut van 45ha grond/natuur te hebben? Ik vermoed toch dat je daar niet op mag bouwen.
Je bent ook heel welkom als je dat doet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In Scandinavië mag je in principe altijd bouwen op jouw grond.Maar wat is eigenlijk het nut van 45ha grond/natuur te hebben? Ik vermoed toch dat je daar niet op mag bouwen.
hoe betalen die eigenlijk hun rekeningen want dat heb ik precies gemist. Dat meisje heeft een job van thuis uit?Ik vermoed dat je het hebt over Olivier en Zoë?- Die 2 hippies die maar blijven zoeken naar hun perfecte plekje. Die jongen wilt geen job maar wel huizen kopenhoe betalen die eigenlijk hun rekeningen want dat heb ik precies gemist. Dat meisje heeft een job van thuis uit?
weleaf.nl

is enkele weken leerkracht bij ons geweest. Moeilijk verhaal, idd.Ik herkende die Kim meteen. Lerares Frans int middelbaar, net aan het begin van haar carrière. Opname is van 2023 geleden en ze is ondertussen al terug naar België verhuisd. Moeilijk verhaal, maar wat wil je met 3 kinderen.
Ik had ergens gelezen dat de opnames dateren van ergens 2023, ondertussen wss veel gebeurd, maar er wordt idd niet verder op in gegaan. Ze hebben die er snel bijgeplakt ter opvulling, zo lijkt het toch.En dan hebben we nog Kim... "noodgedwongen terug naar België"... terwijl ze in een vorige aflevering een terugkeer naar België een nachtmerrie noemde...
Als uw man/ex terugkeert naar België lijkt het mij dat die ook nog zijn kinderen wil zien. Klein gokje, die heeft via de rechtbank afgedwongen dat ze weer dichter komt wonen? (verstaanbaar ergens)En dan hebben we nog Kim... "noodgedwongen terug naar België"... terwijl ze in een vorige aflevering een terugkeer naar België een nachtmerrie noemde...
We hebben haar toch vis zien verpakken in een visfabriekje? En ze heeft verteld over haar bijjob als onderwijsondersteuner in de school van haar eigen kinderen.Kim vond ik wel een vreemd stukje televisie, die hebben we precies 2 keer gezien ofzo in de hele reeks. Ook niet hoe die werkt, welke hobbies, etc.
Tuurlijk. 3 kinderen, zij die een Noorse droom heeft, hij die heeft geprobeerd, maar niet kon aarden. Moeten die 3 kinderen, die voor zichzelf nog niet kunnen beslissen, dan meegetrokken worden in gans dat gebeuren? Hoe moeilijk het ook klinkt, je moet ergens duidelijke afspraken maken.Als uw man/ex terugkeert naar België lijkt het mij dat die ook nog zijn kinderen wil zien. Klein gokje, die heeft via de rechtbank afgedwongen dat ze weer dichter komt wonen? (verstaanbaar ergens)
Van alle pijnlijke verhalen in heel deze reeks is die Noorse droom van Annemie toch wel het pijnlijkste van al... voor de elfendertigste keer in dat gebrekkige Engels vertellen over dat boek waarvan de meeste mensen dan alleen maar doen alsof ze het kennen om de pijnlijke stilte te vermijden.En als ik nog 1 keer de naam Christiane Ritter uit Annemie haar mond hoor word ik gek. Hoe vaak heeft ze nu al uitgelegd dat ze naar Spitsbergen gaat door dat boek![]()

Ik stel voor dat je dan zeker naar de aflevering van volgende week kijktEn als ik nog 1 keer de naam Christiane Ritter uit Annemie haar mond hoor word ik gek. Hoe vaak heeft ze nu al uitgelegd dat ze naar Spitsbergen gaat door dat boek![]()

Volgend seizoen zit Evelyne er sowieso in.Ik had ergens gelezen dat de opnames dateren van ergens 2023, ondertussen wss veel gebeurd, maar er wordt idd niet verder op in gegaan. Ze hebben die er snel bijgeplakt ter opvulling, zo lijkt het toch.
Ik hoop in een volgend seizoen meer te weten te komen over Evelyne haar avontuur en natuurlijk de familie uit Kapellen. Philippe die al dan niet "geaard" is of "verpot" in Noorwegen.
Het trage ritme en de ruimte die worden voorgesteld, lijken de jongeman ook nauwelijks deugd doen.
En dan steekt Kristel dat ook nog eens in de voice-over.En als ik nog 1 keer de naam Christiane Ritter uit Annemie haar mond hoor word ik gek. Hoe vaak heeft ze nu al uitgelegd dat ze naar Spitsbergen gaat door dat boek![]()

Hoe weet je dat Annemie daar ook naartoe gaat? Werk jij voor het programma ouzo?Evelyne doet deze week weer mee aan een wedstrijd trouwens, met Anemie van de partij.![]()
Wat weet jij daarvan?Volgend seizoen zit Evelyne er sowieso in.
En deze keer haalt ze de finish.
Ook hier: waar haal jij dat? Heb je dat ergens gelezen? Of verzonnen?Zal volgende seizoenen, en in andere programma’s met Anemie meer naar de voorgrond treden.