Industrial post-metal, klinkt echt heel vet. Supergroup van het niveau Shrinebuilder.Ik kijk altijd met een bang hartje naar van die 'supergroepen'. Goed te horen het kwalitatief is![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Industrial post-metal, klinkt echt heel vet. Supergroup van het niveau Shrinebuilder.Ik kijk altijd met een bang hartje naar van die 'supergroepen'. Goed te horen het kwalitatief is![]()

Ik vind het een goeie plaat, al zijn de vocals niet altijd mijn ding. Ga er zeker nog een paar keer naar luisteren!Industrial post-metal, klinkt echt heel vet. Supergroup van het niveau Shrinebuilder.![]()
Vocals zijn inderdaad anders dan gebruikelijk. Ik vind het wel een bommetje na een paar luisterbeurten. Beter dan de laatste Amenra.Ik vind het een goeie plaat, al zijn de vocals niet altijd mijn ding. Ga er zeker nog een paar keer naar luisteren!

Wow18/06: Inter Arma en Briqueville in Magasin 4.
Top affiche en dat voor maar 10 euro!
Welkom op het musicforum en bedankt voor je waardevolle bijdrage!Ik wil niemand hier schofferen, maar dit topic roept fameuze "Merlin's Monocle" vibes op. Of "Shire of Frodo" zo je wil.
Exactly! *red-eyed-smiley*Gelieve je schoenen uit te doen, we lopen hier enkel op blote voeten. De muntthee staat achteraan en als je door de scrolls wil gaan passeer je best langs onze administratie om de hoek.