Het grote stoner & doomtopic

Celeste gaat touren in Rusland... De backlash is gigantisch.
De tour is precies al afgeblazen :laugh:

Jammer voor Vasili Met De Pet maar dan moeten ze nog maar eens een revolutie inplannen, voor een Februarirevolutie is het te laat maar de agenda's van Oktober zullen nog vrij leeg zijn. :unsure:

De tour is precies al afgeblazen :laugh:

Jammer voor Vasili Met De Pet maar dan moeten ze nog maar eens een revolutie inplannen, voor een Februarirevolutie is het te laat maar de agenda's van Oktober zullen nog vrij leeg zijn. :unsure:
Zonder enige vorm van communicatie. Ik denk dat het gedaan is met die band, fans gaan dat niet pikken.

Interessante release op Fuzz Club, niets nieuw maar luistert lekker weg.

Nieuwe Mantar - Post Apocalyptic Depression gaat er hier goed in. Sludgy doom punk, met hier en daar een tintje black, in een Duits rock und roll jasje.

Mantar-PostApocalypticDepression01-768x768.jpg

Net terug van een korte avond op Samhain in Trix.

Correct me if I’m wrong maar ik dacht dat Pothamus als laatste zou spelen op een van de stages? Ze speelden uiteindelijk al om half vier deze namiddag, daar kon ik niet op tijd bij zijn. Andere keer dan maar.

Last minute toevoeging op de affiche was Cough, die de oorspronkelijke time slot van Wyatt E innamen. Mooi meegenomen want ik vind ze erg goed, ook op Desertfest gezien en van genoten.

Een ouwe makker raadde me aan om te gaan kijken naar Dragged Into Sunlight, en ook al ben ik gebleven tot het einde, het was toch niets voor mij. Leek me vrij orthodoxe black metal?

Dan Wyatt E, stelde niet teleur. Kan er niet veel meer over kwijt. I love ‘em. Jammer genoeg te lange wachtrij aan de band merch na het concert en de andere vinyl standjes waren al opgeruimd en weg. Ik had geen interesse in de bands die nog moesten spelen dus gewoon naar huis gegaan.

Al bij al genoten van de avond maar de opkomst was erg laag en de sfeer was wat minder dan op de nadere Trix festivals. Ik ben benieuwd of ze Samhain gaan blijven ondersteunen in de toekomst.

Net terug van een korte avond op Samhain in Trix.

Correct me if I’m wrong maar ik dacht dat Pothamus als laatste zou spelen op een van de stages? Ze speelden uiteindelijk al om half vier deze namiddag, daar kon ik niet op tijd bij zijn. Andere keer dan maar.

Last minute toevoeging op de affiche was Cough, die de oorspronkelijke time slot van Wyatt E innamen. Mooi meegenomen want ik vind ze erg goed, ook op Desertfest gezien en van genoten.

Een ouwe makker raadde me aan om te gaan kijken naar Dragged Into Sunlight, en ook al ben ik gebleven tot het einde, het was toch niets voor mij. Leek me vrij orthodoxe black metal?

Dan Wyatt E, stelde niet teleur. Kan er niet veel meer over kwijt. I love ‘em. Jammer genoeg te lange wachtrij aan de band merch na het concert en de andere vinyl standjes waren al opgeruimd en weg. Ik had geen interesse in de bands die nog moesten spelen dus gewoon naar huis gegaan.

Al bij al genoten van de avond maar de opkomst was erg laag en de sfeer was wat minder dan op de nadere Trix festivals. Ik ben benieuwd of ze Samhain gaan blijven ondersteunen in de toekomst.
Ja ze hebben Pothamus verplaatst naar het timeslot van Celeste.

Bedoel je niet Crouch ipv Cough? :unsure:
Dus je hebt 70 euro betaald voor 3 groepen waarvan eentje al niet je ding was, duur uitstapje :unsure:

Wel jammer dat er dan maar blijkbaar weinig volk was, ik kon er zelf ook niet geraken.

Zaterdag vond ik de opkomst zeker niet tegenvallen, in de main zaal was er nog genoeg ruimte maar in de club en het café was het toch vol genoeg, op het randje van te druk.

De bands die mij het best bevielen: Ahab, The Ruins of Beverast, Ggu:ll.
Cult of Fire was wel speciaal en de stevigere nummers met snelle drums vond ik nog het meest de moeite; Saturnalia Temple vond ik wat minder hypnotisch of experimenteel dan ik verwacht had.
De meeste andere bands die ik gezien heb, vielen voor mij in de categorie "goed om live te zien en te blijven luisteren" zonder eruit te springen.

tumult+festival+web+banner.jpg

Ziet er ook nog wel interessant uit
"Am fost la munte si mi a placut" is een bandnaam? sheesh

Deze ga ik zeker niet doen, ben wel nog aan het twijfelen over Obsidian Dust. Ik zou erg graag Elder nog eens zien, vind hun laatste album met gemak hun beste en het was een tijdje stil aangezien DiSalvo met zijn nevenprojecten aan het touren was. Denk dat ze er zin in gaan hebben.

Well, well, well... All Them Witches + Elder in den AB. Wat een maand wordt oktober toch... Eerst dit, het weekend erna Desertfest, de volgende week BRUIT en dan een week later Kadavar, Slomosa en ORB.

my fam's gonna kill me.

High On Fire zit begin november ook in de buurt. Ik voel een relatiecrisis aankomen.

Edit: het is in oktober in Brugge te doen: https://www.cactusmusic.be/NL/Concerten/Kalender/bruges-is-doomed

Terug
Bovenaan