Het grote stoner & doomtopic

Random comment om te melden dat ik (toevallig) de hele dag naar Boris heb geluisterd en tot de vaststelling kom dat ik eigenlijk veel te weinig naar deze band luister. Wat een band toch:
- Feedbacker
- Heavy Rocks (2011)
- Akuma No Uta

Ik zie dat ze relatief recent nog een nieuw album 'dronevil' hebben uitgebracht. Ik moet ze toch eens actiever gaan volgen.

Random comment om te melden dat ik (toevallig) de hele dag naar Boris heb geluisterd en tot de vaststelling kom dat ik eigenlijk veel te weinig naar deze band luister. Wat een band toch:
- Feedbacker
- Heavy Rocks (2011)
- Akuma No Uta

Ik zie dat ze relatief recent nog een nieuw album 'dronevil' hebben uitgebracht. Ik moet ze toch eens actiever gaan volgen.
Niet alles is even geweldig, je hebt daar wel al een heerlijk trio vast. Wat ik nog zou aanraden:

Amplifier Worship (drones)
Flood (drones)
Dronevil (is uit 2005, drones)
Pink (meer punk/noise rock)
Rainbow (met Michio Kurihara, riffs)
Altar (met SunnO))), Sinking Belle is meesterlijk)
Absolutego (eerste release)

En de OG Heavy Rocks uit 2002 is beter dan die van 2011!

Flood en Pink heb ik gewoon fysiek. :)

Flood is echt fantastisch, bouwt prachtig op.

Präparat vind ik eigenlijk ook goed. Zo ben ik wat in de band gerold. Maarja veel zaken die ik destijds had beluisterd waren toen niet zo blijven plakken. Was toen ook minder into heavy stuff. Feedbacker vandaag kan ik een pak beter plaatsen nu mijn referentiekader breder is. Dus ga inderdaad kopende tijd wat grasduinen in de discografie. Ze gaan ook heel breed, altijd rewarding, zo'n band die risico's neemt en nooit blijft stilstaan (zie ook enkele andere van mijn obsessies zoals Swans of Coil)

Yob headliner op Obsidian Dust :feelsgood:

Die line-up voor de zaterdag is echt wel straf met Yob, Earthless, Ufomammut, Blackwater Holylight, Gnod,... :drool:

Ticket in the pocket hierzo.

Me two+two

Puur op basis van de comments hier gekocht. Ken enkel gewoon de naam van sommige bands, niks van de muziek. Enkel bij Earthless ken ik volgens mij een nummer van de eerste Battle Royale.

Maar iets in mij vermoedt dat dat live geweldig is.

Oh wauw, dit vorig jaar live gezien! Eigen bodem! Zéér onbekend en onbemind helaas...

Ze hebben nu wel nog veel "specialere" nummers dan dit, maar dit was alles wat ik live (met beeld :unsure: ) kon vinden.

Laatst bewerkt:
Jammer dat er weer geen enkele reactie komt hier. Wheel Of Smoke is nochtans echt de moeite waard om te ontdekken, vooral de albums Signs Of Saturn en Enter The Pyramid.

Terug
Bovenaan