Het grote 'ik kom in de gazet en poseer met het voorwerp' - topic

Gelukkig dat Dylan en Amber volop aan het renoveren zijn (zie de foto carrousel).

Wat een waanzin. Die worden beroofd en da's dan de moment om een mini fotoshoot te doen of zo? :lol:
(Je kan je al afvragen of het verhaal überhaupt waar is).

Wat een waanzin. Die worden beroofd en da's dan de moment om een mini fotoshoot te doen of zo? :laugh:
(Je kan je al afvragen of het verhaal überhaupt waar is).
Déjà vu

4c792338-e370-49e1-af15-2d5701cb9eb5.jpg

Als iemand die ook al in de krant heeft gestaan, wil ik toch nog even verduidelijken dat het de fotografen zijn die deze belachelijke settings opzetten.
En ze vragen dan ook om in een bepaalde houding te gaan staan of zitten. In de moment zelf staat ge er niet altijd bij stil hoe het er gaat uitzien, tot je het eindresultaat ziet natuurlijk. En neen, ik kon niet op voorhand zien wat ze er van gingen maken.

Tot zover mijn input.
Oef dan ben ik niet de eerste die in krant heeft gestaan.

En inderdaad ge volgt de instructies en ge weet nooit op voorhand welke foto's ze gebruiken

Uitje naar Danse Macabre in de Efteling eindigt in tranen: koppel voelt zich vernederd door veiligheidsprobleem

:unsure:

https%3A%2F%2Fstatic.gva.be%2FAssets%2FImages_Upload%2F2024%2F12%2F03%2F6057f791-c62c-4899-8682-c65377e192d9.jpg

Sharon koopt splinternieuwe PlayStation 5 bij MediaMarkt, maar krijgt tot twee keer toe doos met steen in​

Ranst/Wijnegem-
Sharon Serneels (20) trof tot twee keer toe een steen in plaats van een spelconsole aan in de doos van de splinternieuwe PlayStation 5 die ze bij MediaMarkt kocht. “Ik moest huilen toen ik die doos opende, zo geschrokken was ik”, vertelt het meisje uit Ranst. “Gelukkig geloofde de manager van MediaMarkt in de Shop Eat Enjoy in Wijnegem mij. Het was de eerste keer dat het filiaal in Wijnegem dit meemaakte, maar hij had gehoord dat het nog al eens gebeurd was.” MediaMarkt onderzoekt de zaak, maar kon dinsdag nog geen input geven.

+1 voor de journalist die dit uit zijn hoed heeft getoverd... :lol:

"Sharon wil MediaMarkt Wijnegem geen steen toewerpen. “Die hebben heel correct gereageerd. Ik wil wel andere klanten verwittigen dat ze best zo snel mogelijk controleren of er geen steen in hun PlayStation-doos zit. Waarschijnlijk zijn er met Black Friday veel verkocht voor de feestdagen”

Ik moest aan dit topic denken. Technisch gezien geen gazet, maar toch.

398a52c9-e93a-4f93-9fed-f414411ca8d9.jpg

Vriendinnen Meliena (23) en Joni (23) kiezen allebei voor een borstverkleining. “Zij trok mij over de streep”

Gemiste kans om er boezemvriendinnen van te maken!!

Terug
Bovenaan