Opa wou zelf eens naar de speeltuin gaan.Waarom zou je in godsnaam met een 4-jarige een bordeel bezoeken? Opa was de speeltuin beu zeker?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Opa wou zelf eens naar de speeltuin gaan.Waarom zou je in godsnaam met een 4-jarige een bordeel bezoeken? Opa was de speeltuin beu zeker?
"Kijk opa, mama heeft dat ook thuis"Waarom zou je in godsnaam met een 4-jarige een bordeel bezoeken? Opa was de speeltuin beu zeker?
Sta je al in deze thread?Als iemand die ook al in de krant heeft gestaan, wil ik toch nog even verduidelijken dat het de fotografen zijn die deze belachelijke settings opzetten.
En ze vragen dan ook om in een bepaalde houding te gaan staan of zitten. In de moment zelf staat ge er niet altijd bij stil hoe het er gaat uitzien, tot je het eindresultaat ziet natuurlijk. En neen, ik kon niet op voorhand zien wat ze er van gingen maken.
Tot zover mijn input.
Neen, is al van een dikke 4 jaar geleden denk ik.Sta je al in deze thread?
Neen, is al van een dikke 4 jaar geleden denk ik.
FIRE. Met cash geld dus natuurlijkEn met wat stond je er in?

Fuck.![]()
Deze Vlamingen sparen om héél vroeg met pensioen te kunnen: “De eerste jaren zijn de moeilijkste
24/10/2021
![]()

imo moest dat minimum een geel briefke zijn in uw pollen. Beetje pauper dit.Fuck.
Die dus. Was dus niet mijn idee. Vond het zelf belachelijk maar ja Ze bleef maar belachelijk voorstellen doen. Er waren nog ergere die niet gebruikt werden.
Het zijn niet eens mijn briefkesimo moest dat minimum een geel briefke zijn in uw pollen. Beetje pauper dit.
Ik heb nooit cash geld bij dus gaf ze me wat van de hare.Mocht je het houden?Het zijn niet eens mijn briefkesIk heb nooit cash geld bij dus gaf ze me wat van de hare.
Zij had dat geld meer nodig dan ikMocht je het houden?

Fuck.
Die dus. Was dus niet mijn idee. Vond het zelf belachelijk maar ja Ze bleef maar belachelijk voorstellen doen. Er waren nog ergere die niet gebruikt werden.
Ook ons gesprek werd verdraaid. Het was de eerste en laatste keer met hen.
zalig.Ik sta vol trots richting de "sky" te "watchen" op wat ik allemaal al heb gespaard. Ik voel me dan ook beter dan menig gepeupel dat al hun geld door ramen en deuren gooitStade gij daar nu te firen met 30 euro cash?zalig.

Dus jij bent de man die Charlotte V B op het finfluencer pad gebracht heeft.Ik sta vol trots richting de "sky" te "watchen" op wat ik allemaal al heb gespaard. Ik voel me dan ook beter dan menig gepeupel dat al hun geld door ramen en deuren gooit
The sky is the limit baby!
Dit is dan ook mijn idool
![]()
Fun fact: Het is ook rond deze periode dat de bevallige Charlotte V. B. aan haar opmars als finfluencer begint.
Ik zeg niet dat ik mogelijks geen invloed heb gehadDus jij bent de man die Charlotte V B op het finfluencer pad gebracht heeft.