Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer dat ze de ballen niet hadden om origineler uit de hoek te komen.Ze hebben het bewuste voorwerp niet kunnen vinden (logisch) en gaan dan maar voor willekeurige gehaktballen.
Toon de plek dan waar de kluis stond of zo hè, dit slaat nergens opZe hebben het bewuste voorwerp niet kunnen vinden (logisch) en gaan dan maar voor willekeurige gehaktballen.
Aan het onkruid te zien gebruikt ze die precies al 20 jaar niet meer.![]()
Betonblok blokkeert toegang tot Georgines garage: “Hoe moet ik nu aan mijn spullen geraken?”
Deze is dan toch meer goud waard.![]()
Betonblok blokkeert toegang tot Georgines garage: “Hoe moet ik nu aan mijn spullen geraken?”
"Niet lachen, kijk zo verontwaardigd mogelijk!"Deze is dan toch meer goud waard.
![]()
![]()
![]()
Frans de fazant ‘ging vreemd’ met kip Kuiken in Lo-Reninge: “We voeden onze ‘kipzant’ in huis op”
Gekker wordt het niet. In Lo-Reninge ging wilde fazant Frans in de tuin van Seppe Geldof (25) en Joyce Dever (24) vreemd bij één van hun vijf kippen. Kuiken, zoals de kip heet, was plots mama van een bijzonder kuiken dat het koppel Pietekootje doopte. “Omdat Kuiken er niet echt naar omkeek...www.hln.be