Groot Het Grote Brutoswipestopic

MisterV

Well-known member
In navolging van het brutoloontopic: Post hier uw bruto- en nettoswipes:
  • Brutoswipes = het aantal swipes naar rechts
  • Nettoswipes = het aantal matches dat uit deze swipes komt
  • Tararaswipes = het aantal swipes naar rechts dat niet uitmondt in een match, m.a.w. de andere kant zegt: "Tarara da kik met u op date ga!"
  • Extralegale swipes = het aantal personen waarmee het effectief tot een date komt
Voor de statistieken: Vermeld ook of je een alfa of bèta bent, hoeveel Rolexen je bezit, hoeveel Duitse klassewagens er op uw oprit staan en of je een hete fysicaboy/girl/ietsanders bent.

Topicstarter begint niet want die zit niet op datingapps 😝
 
Ik betaal mijn kuisvrouw met dienstenseks.
Dus je zou ze wel naar rechts swipen? Maar zou zij dat ook doen, of komt ze op uw tararaswipes-quotum? Ik krijg van mijn werkgever geen dienstenseks, wel maaltijdseks. Met slagroom en chocoladesaus.
 
Dus je zou ze wel naar rechts swipen? Maar zou zij dat ook doen, of komt ze op uw tararaswipes-quotum? Ik krijg van mijn werkgever geen dienstenseks, wel maaltijdseks. Met slagroom en chocoladesaus.
Als echte alfalfa zijn mijn bruto-, netto- en extralegale swipes op jaarbasis allemaal 365. De tararaswipes zijn 0.
😎
 
Wie zet er nu de dag van vandaag nog een Benz of een Beemer op zijn oprit?

Bij mij enkel Bugatti reeksen, en soms es ne Lambo voor de boodschappen te laten doen door mijn personeel (uiteraard)...
 
Als echte alfalfa zijn mijn bruto-, netto- en extralegale swipes op jaarbasis allemaal 365. De tararaswipes zijn 0.
😎
Vreemd. Die van mij staan allemaal op 69.
Mijn boekhouder stuurt mij dan altijd een rapport met “nice”. Ik zal wel íéts goed doen he?
 
Definieer hete fysicaboy (nee, geen hulplijn inschakelen vanuit andere topics, @MisterV - ik vraag het aan jou).
Als een anaal ingebrachte bunsenbrander bij één van mijn expats hieronder valt, dan misschien kom ik in aanmerking!
Duidelijk geen kenner van het wereldje jij, het plebs valt door de mand. Bunsenbranders zijn voor de chemici. Hete fysicaboys schieten deeltjes met hun billion dollars kostende deeltjesversneller in uw sterretje. Bunsenbranders zijn voor de paupers, zeker nu de gasprijzen weer gezakt zijn.
 
Volgende keer gaan voor een Gammastralenkanon van de Brico!
Ik zal wel bij mijn Gamma branderke blijven.
Ik heb niet meteen de ambitie om een afgelikte fysica boy te worden. Zie dat ik daardoor van straat zou geraken met mijn Happn of Tinder...
 
Terug
Bovenaan