Groot Het Grote Brutoswipestopic

Ik heb het voor elkaar gekregen om als twintiger al op pensioen te zijn, living the life, yolo. Met mijn jaarlijkse pensioenbonus van 210.819,65 euro en daar bovenop een dik pensioen elke maand kan ik met gemak meerdere kuisvrouwen en huishoudelijke hulpjes betalen. Die geef ik iedere maand een royaal loon. Daarnaast heb ik nog 3 mannen om aan mijn andere wensen te voldoen.
 
Ik heb het voor elkaar gekregen om als twintiger al op pensioen te zijn, living the life, yolo. Met mijn jaarlijkse pensioenbonus van 210.819,65 euro en daar bovenop een dik pensioen elke maand kan ik met gemak meerdere kuisvrouwen en huishoudelijke hulpjes betalen. Die geef ik iedere maand een royaal loon. Daarnaast heb ik nog 3 mannen om aan mijn andere wensen te voldoen.
Dat snap ik niet ze, zulke grote getallen.
Je liegt dus!
Echte rijkaerds gebruiken K (voor kleingeld), M (voor miljoentjes) en B (voor big money).
 
Ik heb het voor elkaar gekregen om als twintiger al op pensioen te zijn, living the life, yolo. Met mijn jaarlijkse pensioenbonus van 210.819,65 euro en daar bovenop een dik pensioen elke maand kan ik met gemak meerdere kuisvrouwen en huishoudelijke hulpjes betalen. Die geef ik iedere maand een royaal loon. Daarnaast heb ik nog 3 mannen om aan mijn andere wensen te voldoen.
Zolang ik jouw number one maar ben 😘
 
329 pagina's te lezen om een beetje mee te zijn! Zot!

Het zal Willy's Moustache of dancing Parasol dan worden, vrees ik.
Daar mag je zeggen wat je wil. Geen #metoo schandalen. Ze horen het toch niet meer.
Oei, ik dacht dat ge toch niks beters te doen had 🫣
 
Dat snap ik niet ze, zulke grote getallen.
Je liegt dus!
Echte rijkaerds gebruiken K (voor kleingeld), M (voor miljoentjes) en B (voor big money).
Nee, ga weg!
Gezien de gevorderde leeftijd van de BG’ers: Willy’s Moustache
Ah @Wannez zijn uitgaansplek.
Ik verwijs u graag hierheen:
Nee!
 
Terug
Bovenaan