Het grote BG uit-de-context-getrokken-quotes topic

Een artikel uit HLN

Bidden in een stripclub, het lijkt vreemd maar in Hamburg is het toch gebeurd. Pastoor Frank Hoffmann hield een kerkdienst in Susi’s Showbar. In de late uren dansen daar normaal vrouwen op het podium, maar deze keer verspreidde deed de pastoor er zijn (grote) boodschap. De aanwezigen konden ook genieten van een ‘brave’ show van een van de dames. De kerkdienst werd georganiseerd voor een goed doel. De opbrengt van 1.700 euro gaat naar een kinderziekenhuis die het geld zal investeren in de verzorging van terminale kinderen.

Kan ik ervoor kiezen om niet meer in dit topic getagged te worden eigenlijk?

Ik vind het 1. Nooit grappig en 2. Het is niet uit de context getrokken als je de posts gewoon zelf aanpast?

Sorry ik kon het niet laten. Gelukkig is alles nog goed gekomen (uitgezonderd uw geld)

Allez, vriendin aant naaien, Ineens paniek. naald en draad ingeslikt. zou wel paar uur duren. Gelukkig goed nieuws dat ze uit de keel hebben kunnen vissen. Nu wachten. Weer 50 minuten op en af. Joy joy.

Dat doet mij aan mij oma denken die een keer zei dat: "ik met alles mocht afkomen, behalve een Pruis".
front-medium-1054601505.jpg

Je vriendin 'Pruis' is nu een boos meisje. :tongue:

@Musk, geen zinnen aangepast. Is dit dan het betere uit context werk?

:unsure:
Maar ge hebt het niet uit de context getrokken. Ze claimen gewoon echt dat ze hoeren en cocaïne besteld hebben. Die van @Avondland is wat twijfelachtig, maar als ie refereerde naar de belastingteruggave dan had ie de post daarvboven wel gequotederd.

Terug
Bovenaan