Green Mamba
Well-known member
Vrouw die anderhalf uur komt, laat weten dat ze ‘exhausted’ is.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vrouw die anderhalf uur komt, laat weten dat ze ‘exhausted’ is.![]()
Ik ben voor extreem stijf gedoe.
Hij heeft MVG laten komen en dan is hij echt niet meer te stoppen. Door niemand niet. Dan krijg je gewoon echt zwaar op je kloten.
Het probleem is dat ze op voorhand al haar mond niet wilt open doen.
Misschien een raar vraagje, maar ik zoek naar dingen om te "reageren" als iemand me daddy noemt.
Zoals bvb "flinke jongen" en "flinke meid".
Ik vind het wel moeilijk om te doen de laatste weken.
Het maakt wat rare kronkels. Eerst een heel koude periode, dan redelijk warm, dan weer een paar dagen fris, dan warmer maar met veel wind enz. Moet altijd ff gaan voelen hoe het zit net voordat ik wil trekken
Altijd gewoon manueel, want die automatische zijn meestal niet ok.
Gewoon af en toe te checken hoe er uitziet, en dan wat prullen als het te kort of te lang is.
Most impressive.Vandaag zeker 25 cm -_-
Buiten een natte broek en een kut zag ik eigenlijk geen kloten.
Misschien eens op haar identiteitskaart kijken, op een moment dat ze het niet ziet?Telkens ik men vrouw bezig zie zeg ik dat daar een liedje van is, maar ze geloofd me niet en ik kan nimeer op de naam komen na al die jaren.
@kay-gell, uw expertise wordt gevraagd.En je kan altijd een kous over die pook trekken.![]()
Is dat dan op hotel of heeft die een fotostudio?Hier na 17 jaar. De maandag langs geweest.
Ik had zelf al een gaatje gevonden.
Hebben louter een foto genomen.
Soit, mag niet klagen zekers na 17 jaar,.
Was dan meteen 180 euro, 70 euro zelf te betalen. Voor een foto en eens te peuteren.
Nu weer 1,5 maand 400 euro of zo zekers.
Is dat dan op hotel of heeft die een fotostudio?

Ik zei het nog, ontspan uNa de @Wannez passage trek ik zeer

Ik dacht nochtans dat zo'n voorbinddildo haar net meer controle zou geven?Hier wilt de vriendin dat dan weer niet opzetten omdat ze dan de controle niet heeftOh well. Ik ga het nooit begrijpen.
Nog nooit ingeslikt. Wel in de mond gehad en uitgespuwd. Degoutant.
Ik heb gisteren en vandaag geprobeerd om eens te ... maar blijkbaar kan dat niet?
Gewoon overbelast?
Yup. Later nog eens proberen. Dat kan al 10 minuten later
Maar zelfs als ik mijn broek 'afsteek', dan blijven pijpen en komen op de grond.
zou misschien een probleem kunnen zijn doordat wij pijpen...
Als een echte prinses laat ik me rijden!
Pakken ze u dan serieus op die teambuilding. Allez zeg![]()
mijn worm was zo leuk als kind, in het donker.