Green Mamba
Well-known member
Als het voor de goede zaak is.Is dat aftrekbaar op mijn zaak?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als het voor de goede zaak is.Is dat aftrekbaar op mijn zaak?![]()
Zaak of zak?Als het voor de goede zaak is.

Da maakt gene zak uit, zak!Zaak of zak?![]()
Ik zal maar ophouden, of er komt hier geen schot meer in de zaak (gelukkig niet zak).Da maakt gene zak uit, zak!
Sorry, ik blijf het echt een dwaze thread vindenIk W0u G3w0oN @Musk pL3z13r3n![]()

Neen dat mag niet, het gas moet blijven, dat buitengooien is verbodenGas buitengegooid![]()

Het hoeft niet groter voor AnyanaEen pen met erin voor het fijnere werk![]()
Ma doet soms wel deugd zenne!Neen dat mag niet, het gas moet blijven, dat buitengooien is verboden
![]()
Gisteren met 2 random players zo hot action gehad, dat ik mijn tikker snel voelde bonken in mijn borstkas.
Dan maar effe pauze genomen, kan niet gezond zijn.![]()
Op uwe leeftijd kan je die ook gewoon zelf opruimen ipv verzamelen hoor ...Ge moogt mijn berg gebruikte zakdoeken komen bewonderen als bewijs dat ge op latere leeftijd ook nog een snotjong kunt zijn.

Of een sok gebruiken.Op uwe leeftijd kan je die ook gewoon zelf opruimen ipv verzamelen hoor ...![]()
Of een vrouwOf een sok gebruiken.

Dat kwam bij Wannez precies niet als een optie...Of een vrouw![]()

Een sok zegt niet neeDat kwam bij Wannez precies niet als een optie...![]()
Het een sluit het ander niet uitDat kwam bij Wannez precies niet als een optie...![]()

Als jij daar een sok draagt terwijl je bij een vrouw bent, is dat een heel bijzondere techniek!Het een sluit het ander niet uit![]()
Het nieuwe jaar goed ingezet!Hier weer mondje gegeven, zou "ontzwellend" werken

Jij hebt bijvoorbeeld een dochter, dus ik zal relatie starten met een kind.