Mulan
Well-known member
GrotER! Niet "is maar 10cm groot".Zolang jij er maar geniet van hebt.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GrotER! Niet "is maar 10cm groot".Zolang jij er maar geniet van hebt.

Daarnet wat 'euhm' aan het doen met de madam.
Opeens begint mijne te trillen.
"Great work!!"
Euhm thanks?
Wtf![]()
Mijne paal: 42 jaar en still kicking, zo goe als niefmaar je kan moeilijk elke 4, 5 jaar een nieuwe paal laten zetten. Eens die daar staat, staat die daar forever lijkt mij (of toch ... zolang dat ding mee gaat)
Ah, ik dacht: ge steekt ze vol en zet ze buiten.
Te snel gelezen dan. Zo door alle werkzaamheden door kan dat al eens gebeuren.@Green Mamba dat is letterlijk mijn grap?
Alé, 't is goed voor ene keer dan.Te snel gelezen dan. Zo door alle werkzaamheden door kan dat al eens gebeuren.
Hoe hoger de klasse, hoe minder zwart.
Dat is een klasse lager.@Lemme , zitten we nu opeens in pol en actua?
Brol en zwactua.@Lemme , zitten we nu opeens in pol en actua?
T moet allemaal ni meer zo stijf zijn vind ik![]()
Die stijve bedoening zijn we toch al lang gepasseerd niet?
die van mij kwam geassembleerd met de ooievaarmijn dochter moet in elkaar gezet worden, maar de plastiek pluggen krijg ik er niet ingeklopt omdat de gaten te klein zijn gefreesd. Nondedju.

Als ik vroeger 's zomers thuiskwam van de ochtendshift gooide ik haar ook altijd een half uurtje neer op mijn bed. De combinatie van warmte, de geur en het ritselen, zorgde ervoor dat alle stress uit me wegvloeide...
Straks dus ook een open brief van Mevrouw Kay-Gell, dat ze er graag werkt en helemaal geen problemen merkt…Kay-gell zijn vriendin nu nog aan platte rust toe is denk ik nu wel dat er daar misschien wat meer aan de hand was dan gewoon een 'snotneus'.
Is wel een kleine smalle doos vind ik
Zojuist de politie aan de deur gehad.
Vies gevoel. Ik heb instinctief de neiging om mijn duurste gerief in de kruipkelder te steken.
Af en toe kan erotisch ook wel leuk zijn met een dikke, grijze pony

Die keer dat er een wielertoerist …. zijn drinkbus op mijn rug leegspoot
Laat even weten hoe het afloopt he.Ik kan wel iets sturen, maar als het niet veel voorstelt twijfel ik om alsnog te sturen.