Tzit in de familie hee

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tzit in de familie hee

Oh you! *Blush*Tzit in de familie hee![]()
HelaasHopelijk volgende maand in de bus.
Tzit in de familie hee![]()
*Kuch* ik heb de tieten, zij niet.Stop met liegen. Er is altijd 1 mooie en 1 lelijke.

*Kuch* ik heb de tieten, zij niet.![]()
Uit welk topic komt deze quote denken jullie?
en uit welk topic komt dit dan?een zadel met een gleuf in kun je ook doen
Voor het zingen de kerk uit en dan in eigen mond blaffen?Ik moet toegeven dat ik soms ook wel slik als ik mijn vriendin rijd.
Ik ga nooit sporten zodat ik mijn vriendin op tijd en stond kan volsteken met het vettigste spul die de wereld te bieden heeft.

die van mij heb ik maandje geleden vast gelegd tegen dat ik aan de beurt ben.

Gedeelde vrouw gedeeld leed?@Str8_6 Mijn vriendin had gisteren een upperdare georganiseerd en heeft trouwens voor serieus wat geld gekocht, maar door de GDPR mag ik niet meer zeggen, je gaat het zelf moeten vragen maandag.
En de persoonlijkheid, uzelf nooit beperken tot cups é, de meeste hier mogen achterkomen hoor! (Cue een hele rij venten die met alle plezier achter Mulan willen komen)*Kuch* ik heb de tieten, zij niet.![]()
Je postte het dan nog direct in het juiste topic!die met alle plezier willen komen

We gaan terug in de tijd met bijhorende "moonshiners"![]()
Wij mannen weten wat ik bedoel![]()
Nostalgie idd!

Als die 's middags komen ben ik al bezig van 4u ...![]()
Maakt op zich toch ook niet zoveel uit wanneer iemand erin zit, als hij/zij er lang inzit komt hij/zij toch.