D
Deleted member 3056
Guest
@Myllana Het was wel "leeg zuigen" he. Leer eens quoten!

Juist quoten is niet de bedoeling van dit topic!oi22
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Myllana Het was wel "leeg zuigen" he. Leer eens quoten!

Ik ga iedereen hier nog veel harder zuigen terwijl ik handstand doe en kettingzagen jongleer.
Oh, maar ze moeten van mij niet ter plaatse komen
Alleen een beetje meer mijn paal gereden hebben
Blijf van mijn recht op pijpen
Lekker plastische beschrijving van anale seksmet de spuit er zo diep mogelijk in werkt ook, al is het nogal een gedoe om zo op je knieën aan die strontputten te zitten foefelen.

Thank god!Ik heb het zelf nog niet meegemaakt dat een date uitvloeide in een relatie zonder benen
Je kan dat niet blijven trekken op je eentje.
Het moet van twee kanten komen. Je kan dat niet, blijven trekken op je eentje. Dat kan nog maanden duren, maar wat haal je daar op den duur nog uit?
Nu over vlees gesproken, wanneer neemt ge mij nogs joh?!!
Elk zijn hobby zeker?hoeveel uren dat ik gespendeerd heb aan spinnen aftrekken.

Spinnezijde is kei kostbaar!!!Elk zijn hobby zeker?![]()
Het manna dat uit mijn lurven ontspruit is ook zeer kostbaar!Spinnezijde is kei kostbaar!!!
Te weinig zwemmerkes?Het manna dat uit mijn lurven ontspruit is ook zeer kostbaar!

Eurm, eh, is dat omwille van juridische redenen?Ik mag in Wilsele zelfs niet meer binnen omdat ik geen kinderen heb.
Allee ik mag komen maar niet op momenten dat kinderen kunne

Hier moest ik zelfs niet veel uit de context trekken. @Castil daarentegen zal wel moeten trekken hebbenOp een doods moment op HLN aan het surfen (ik weet het) en op Nanoe Vaesen gekomen.

Ter mijne verdediging: mijn onbesneden pronkstuk is mooi halfstok in de broek gebleven.Hier moest ik zelfs niet veel uit de context trekken. @Castil daarentegen zal wel moeten trekken hebben![]()
Dat argument aanvaard ik als wettige zelfbevredigingTer mijne verdediging: mijn onbesneden pronkstuk is mooi halfstok in de broek gebleven.

Moest em toch besneden geweest zijn en overgevoelig zou dit mss wel nekeer gekund hebben.Dat argument aanvaard ik als wettige zelfbevrediging![]()
de @Polle heeft goed kunnen trekken. Dag nadien is die altijd nog beter.