Groot Het grote BG uit-de-context-getrokken-quotes topic

Vulva staat er niet hé manneke! En ik weet niet hoe je dat praktisch ziet want:
Veel mensen zeggen 'vagina' tegen de vulva. Eigenlijk klopt dat niet. De vagina is de opening die naar je baarmoeder leidt. De vulva is het hele gebied rondom die opening.
🤓
 
Ik ben Mevr. @Coolguy en ik ben niet van plan hem te bedriegen. Ik besef wat voor geweldADige man hij is en dat ik fameus met mijn gat in de boter gevallen ben met hem.
Deze post is toch een DUIDELIJKE cry for help, neen? Ik heb de 2 missende letters even toegevoegd voor degenen die het niet zagen. Slim om codetaal te gebruiken @Visenya zodat uw abuser het niet door heeft.

@mods graag even het fysieke adres opsporen en de flikken (@Str8_6 ) er naartoe te sturen om dat gespuis @Coolguy eindelijk aan te pakken
 
Deze post is toch een DUIDELIJKE cry for help, neen? Ik heb de 2 missende letters even toegevoegd voor degenen die het niet zagen. Slim om codetaal te gebruiken @Visenya zodat uw abuser het niet door heeft.

@mods graag even het fysieke adres opsporen en de flikken (@Str8_6 ) er naartoe te sturen om dat gespuis @Coolguy eindelijk aan te pakken
Gij zijt gewoon salty omdat je 4 uur naar Duitsland moet rijden om geklede schoenen te vinden :unsure:
 
Terug
Bovenaan