Cattadelic
Banned
mijn vulva straks binnenglijden

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mijn vulva straks binnenglijden

Vulva staat er niet hé manneke! En ik weet niet hoe je dat praktisch ziet want:
Het water vanuit mijn hervulbare fles die ik gevuld heb op het werk met koud water van de waterfontein zal straks mijn keel binnenglijden.
Jawel juffrake!Vulva staat er niet hé manneke!
Neent venteke da zijn geen woordenJawel juffrake!
Enkel woorden weglaten mag!
en waar staat dat?Neent venteke da zijn geen woordenEnkel woorden weglaten mag!
Mijn zinnen erna ook goed genegeerd he![]()
Hebt ge het liever zo dan?straks mijn keel binnenglijden.
Tuurlijk mag dat, gewoon niks van plaats verwisselen en you're good to go (of niks toevoegen)Neent venteke da zijn geen woordenEnkel woorden weglaten mag!
Mijn zinnen erna ook goed genegeerd he![]()
Accepted!Hebt ge het liever zo dan?
Zo kunt ge hier het hele forum aanpassenTuurlijk mag dat, gewoon niks van plaats verwisselen en you're good to go (of niks toevoegen)
Al de rest is dichterlijke vrijheid

Accepted!
Zo kunt ge hier het hele forum aanpassen![]()
Dit is hier zwam hé, wat zit gij hier nu ook al te neuten?
Godver!!!!!!!!!!! Too slowI call @TooChé

SsseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenipedGodver!!!!!!!!!!! Too slow![]()
Dat was offtopic tiensMijn zinnen erna ook goed genegeerd he![]()

Hier is alles off topic! Zwam is een brouwsel die goed staan gisten heeft.Dat was offtopic tiens![]()
Hier is alles off topic! Zwam is een brouwsel die goed staan gisten heeft.
Deze post is toch een DUIDELIJKE cry for help, neen? Ik heb de 2 missende letters even toegevoegd voor degenen die het niet zagen. Slim om codetaal te gebruiken @Visenya zodat uw abuser het niet door heeft.Ik ben Mevr. @Coolguy en ik ben niet van plan hem te bedriegen. Ik besef wat voor geweldADige man hij is en dat ik fameus met mijn gat in de boter gevallen ben met hem.
Gij zijt gewoon salty omdat je 4 uur naar Duitsland moet rijden om geklede schoenen te vindenDeze post is toch een DUIDELIJKE cry for help, neen? Ik heb de 2 missende letters even toegevoegd voor degenen die het niet zagen. Slim om codetaal te gebruiken @Visenya zodat uw abuser het niet door heeft.
@mods graag even het fysieke adres opsporen en de flikken (@Str8_6 ) er naartoe te sturen om dat gespuis @Coolguy eindelijk aan te pakken

Nog altijd geen reden om op uw vrouw te kloppen imoGij zijt gewoon salty omdat je 4 uur naar Duitsland moet rijden om geklede schoenen te vinden![]()
.Ons ma is kapot, teruggestuurd voor herstelling want was nog in garantie. Intussen als back-up dan maar de oude uit de kelder gehaald.