Zelf heb ik zo eens een keer ergens aan meegedaan, dat is me niet goed bevallen. Ik ga nu niet in detail gaan maar het was tijdens de schoolperiode en laten we zeggen, jongeren kunnen hard zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelf heb ik zo eens een keer ergens aan meegedaan, dat is me niet goed bevallen. Ik ga nu niet in detail gaan maar het was tijdens de schoolperiode en laten we zeggen, jongeren kunnen hard zijn.
Toch onbeschrijfelijk als ge ne stevige op uw kin krijgt![]()
In het park spuiten![]()
Ik zal eens ene trekken. Omdat gij is.

Wel chapeau dat je een geadopteerde straathond hebt genomen.
ik haal toch een ander soort van plezier uit mijn huisdieren dan bv vrouw. Ik vind die niet persé inwisselbaar of zo.
Nog eens op de spoilers van @Akuma zitten likken.
hoe langer de buis hoe harder die aan kwam. Ook nog serieuze blauwe plekken van gehad.
I call that TMIHier ook koudgeperste, granenvrije brokken aan 3euro/kg. Stoelgang zijn mooie vaste drollen![]()
We zijn nu ook bezig met twee aannemers. De ene komt zo af en toe ne keer, als hij een gaatje heeft
enkel met factuur na oplevering, dus ik trek me daar aan
Nu, ik mail hem met de melding dat de badkamer af is en hij mag komen steken, en wanneer dat past?
Ik krijg daar echt het schijt van. Als hij steekt terwijl hij hier is ben ik ook blij he, maar laat godverdomme toch eens iets weten. Ik kan echt niet tegen dat soort communicatie.
Ahja, familie. Zo ook 1x de fout gemaakt om iets te laten doen door een neef. Neemt letterlijk elke andere klant voor,
maar nu zijn wij die twee rare die een onbekende timmerman nemen terwijl er een in de familie zit.![]()

Klopt.Alle keren ik naar Thuis kijk is dat pure cringe.
Niks aan toe te voegenKlopt.

Wat voor jou snel is, is voor @straight_six misschien een eeuwigheid he.Of zoals ik het noem: zakske trek. Hopelijk is hem snel leeg want dan is het gedaan
Dan ben je goed bezighebben een speelruimte in de kelder en daar voelt het wel heel vochtig aan.

Ik Doe wel zus.

You would too!

#relationshipgoals?Wel nog een groot verschil tussen "mag mijn vriendin komen" en "mag ik iemand random meenemen want anders is het Awkward"
een plastiekske waar ge eerst een half uur aan moet prutsen om dan haar te pakken
Maar dat plastiekske is altijd te klein

Misschien eens grote-mensen-condooms kopen ipv vingercondooms?Maar dat plastiekske is altijd te klein![]()