Zonder douches of kleedkamer is niet optimaal, maar het deed deugd om op de iets te zitten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zonder douches of kleedkamer is niet optimaal, maar het deed deugd om op de iets te zitten.
NounouIk vind mijn vrouw minderwaardig en niet passend.
Sorry dat ik weer "that guy" moet zijn, gewoon een scheet kapot scheuren, ruften en hoe dieper ge gaat, hoe minder ge moet farten.
I said it once, I'll say it twice:De waarheid hé
Zelfs uit context blijf ik achter mijn boodschap staan![]()
Het stond er echt, er stonden alleen wat teveel lettersBeffen ze dan los van alle gevolgen een afwijkend onderstel.
@Tonerider laat er precies geen gras over groeienMet de vriendin lekker in het zonnetje op een bankske in een parkje. En dan baby.![]()
Volpompen die handel!
Lenzen kunnen inderdaad het zicht verscherpen.Nieuw vizier voor mijn boog![]()
De uitgang...
Ikzelf heb daar altijd chance en kan gewoon insteken en meteen betalen en vertrekken dus dat kost me een halve minuut tijd ofzo, maar het gebeurt maar al te vaak dat degenen die voor mij staan blijkbaar eerst nog een aartsmoeilijk vraagstuk over kwantumfysica ofzo moeten oplossen (of weet ik veel wat ze daar zitten te doen) waardoor het een eeuwigheid duurt vooraleer die boom weer omhoog gaat en ik door kan rijden.
Grofkind 1 was retard.
.aars naar aars
gaat het koppeke van Lint op ne rustige zaterdag avond

Oh dear god. Dus onverwachts was die gif heel on pointIk voel dat enige verduidelijking nodig is.
Voor de culturele zwijnen:
En ook

Hallo iedereen. Ik heb een leuke 3 dagen achter de rug. Nu men poesje gesloten.

Pun intended toch?@Lint ,Ik weet niet in welke annalen van het interwebz gij soms vertoeft, maar that is some weird kinky shit... Dat dat op YT mag staan is al een mirakel op zich![]()