Het grote BG uit-de-context-getrokken-quotes topic

Gij doet mij denken aan ene int middelbaar die minstens even vaak strafstudies had als ik. En die dan tijdens de strafstudies mee het varken uithing waardoor we nog extra strafstudies kregen. Perpetuum mobile als het ware.
Kon wel ik geweest zijn. Persoonlijk record van 53 notas in de agenda in het 2de middelbaar. Het voordeel is dat je ouders het gewoon worden en er niet veel drama meer van maken. 👌

Kon wel ik geweest zijn. Persoonlijk record van 53 notas in de agenda in het 2de middelbaar. Het voordeel is dat je ouders het gewoon worden en er niet veel drama meer van maken. 👌
Ik denk dat mijn ma al content was dat ik toch enkele uren op woensdagnamiddag een soort van in de gaten werd gehouden.

Ze heeft ook eens getuigd aan de telefoon met de onderdirecteur dat ik die week geen straf kon schrijven want dat ik gebeten was door een eekhoorn.

Benieuwd wat er gebeurd is.... Die had ook wel fijne zwanshumor... Mss een toek te veel op zijn muil gehad hierdoor?
We'll never know.... 😔

Blijkbaar is dat nu niet meer denkbaar :unsure:

Maar ik ging rond mijn 18de standaard als enige meisje uit met gemiddeld 7 jongens.
En wij hadden geen seksuele relatie met elkaar.
(1 van de 7 was mijn neef die recent verhuisd was, paar keer uitgeweest met hem en zijn beste vriend waarmee ik ook 7j in de klas had gezeten en als 3 musketiers kwamen er af en toe bij maar toevallig altijd jongens dus. 🤷🏼)
Drie uur later en niemand heeft deze hier al gepost. Echt geen kandidaten?
Vreemd.

Terug
Bovenaan