Str8_6
Well-known member
+ dat het vuil werk is.@straight_six is een doorzetter. Heel de dag… respect
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+ dat het vuil werk is.@straight_six is een doorzetter. Heel de dag… respect
Ook van niets vies+ dat het vuil werk is.

Geleerd van de besteOok van niets vies![]()

Gij doet mij denken aan ene int middelbaar die minstens even vaak strafstudies had als ik. En die dan tijdens de strafstudies mee het varken uithing waardoor we nog extra strafstudies kregen. Perpetuum mobile als het ware.Geleerd van de beste![]()
Kon wel ik geweest zijn. Persoonlijk record van 53 notas in de agenda in het 2de middelbaar. Het voordeel is dat je ouders het gewoon worden en er niet veel drama meer van maken.Gij doet mij denken aan ene int middelbaar die minstens even vaak strafstudies had als ik. En die dan tijdens de strafstudies mee het varken uithing waardoor we nog extra strafstudies kregen. Perpetuum mobile als het ware.

Ik denk dat mijn ma al content was dat ik toch enkele uren op woensdagnamiddag een soort van in de gaten werd gehouden.Kon wel ik geweest zijn. Persoonlijk record van 53 notas in de agenda in het 2de middelbaar. Het voordeel is dat je ouders het gewoon worden en er niet veel drama meer van maken.![]()
vannacht was R4H me aan het prikken. mooi![]()
Sja, dit was een binnenkopper.Zou dan in de avond alles royaal insmeren en dan goed masseren, vervolgens trekken.
Gaat je sws verlichting brengen.
ik wil eens trekken en nemen!
voor de rest van de week geen quotes meer!
voorstel voor de rest van de week:
meer trekken en nemen!
Was het niet diffie die dit topic gestart had?Als topic starter wil ik eens volgende challenge voorstellen voor de rest van de week:
Geen quotes meer met trekken en nemen!

Oooh ja, Diffie met zo een super schattige herder pup als avatar!Was het niet diffie die dit topic gestart had?

Ik mis hem wel!Oooh ja, Diffie met zo een super schattige herder pup als avatar!![]()
Drie uur later en niemand heeft deze hier al gepost. Echt geen kandidaten?Blijkbaar is dat nu niet meer denkbaar
Maar ik ging rond mijn 18de standaard als enige meisje uit met gemiddeld 7 jongens.
En wij hadden geen seksuele relatie met elkaar.
(1 van de 7 was mijn neef die recent verhuisd was, paar keer uitgeweest met hem en zijn beste vriend waarmee ik ook 7j in de klas had gezeten en als 3 musketiers kwamen er af en toe bij maar toevallig altijd jongens dus.)
Ja, den diffie was wel nog nen toffen.Ik mis hem wel!