Of 6 is gewoon jouw zoon...Geen enkele kans toe dat 6 zich gaat verlekkeren aan mijn dochter.
Ze zit namelijk de volle 2 kilo boven haar gewichtscurve!![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of 6 is gewoon jouw zoon...Geen enkele kans toe dat 6 zich gaat verlekkeren aan mijn dochter.
Ze zit namelijk de volle 2 kilo boven haar gewichtscurve!![]()
We schelen 4 jaar, wordt wel een fantastische vermelding in het Guinness book of world records dan!Of 6 is gewoon jouw zoon...

We schellen 4 jaar
Verklaart wel mijn aversie voor alcoholische dranken en illegale drugs....Epic avondje uit zeg. Hoeveel pint0n zijn dat?
Oei, ben jij tegen alcohol?Verklaart wel mijn aversie voor alcoholische dranken en illegale drugs....

Ik heb geen hulpmiddelen nodig daarvoor!Oei, ben jij tegen alcohol?
En ik dacht dat jij een leuke was![]()

Ik heb geen hulpmiddelen nodig daarvoor!![]()
2x zat geweest, eerste keer (jenever) kotsmisselijk geweest, 2de keer (vodka-tonic)na een kwartier in slaap.Zijt gij een ambetante zatte anders?
Ik babbel blijkbaar tegen echt wel alles en ie-de-reen als ik gezopen heb.

Ik doe dat net als ik nuchter benIk babbel blijkbaar tegen echt wel alles en ie-de-reen als ik gezopen heb.

Ja, ik eigenlijk ook wel..Ik doe dat net als ik nuchter ben![]()

Oei @Wannezik kom op geen enkele!
Klopt, that seat is taken

/me beaamtIk heb geen hulpmiddelen nodig daarvoor!![]()

Oef, nu ben ik zeker dat je geen ex van me bent uit het stella. Ros en dikke tetten kwamen al overeen maar die kon wel een fles jenever soldaat maken.2x zat geweest, eerste keer (jenever) kotsmisselijk geweest, 2de keer (vodka-tonic)na een kwartier in slaap.![]()

pik na pik vandaag![]()

Klopt en Annelien Coorevits was ook nog te doen met de fiets als je het echt zou willen.
aan t trekken
trekke
Some people...trekken