DiffieHM
Well-known member
Dat vind ik nu echt zo'n denigrerend woord sè. Bij jullie komt er trouwens alleen maar afval uit jullie gaatjes. Wij kunnen met onze afscheiding leven scheppen!Of z'n kwakje.![]()
ZET DAT MAAR IN UWE EXCEL BIJ DIFFIEHM
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat vind ik nu echt zo'n denigrerend woord sè. Bij jullie komt er trouwens alleen maar afval uit jullie gaatjes. Wij kunnen met onze afscheiding leven scheppen!Of z'n kwakje.![]()
Noem je kinderen baren nu afval wegwerken?Dat vind ik nu echt zo'n denigrerend woord sè. Bij jullie komt er trouwens alleen maar afval uit jullie gaatjes. Wij kunnen met onze afscheiding leven scheppen!
ZET DAT MAAR IN UWE EXCEL BIJ DIFFIEHM

Ik zei dan ook gaatjes. Als er kleine aankomt is het een groot gat hèNoem je kinderen baren nu afval wegwerken?![]()

Wait wut, jullie zijn samen (gekomen) ?Ah hij geraakte eindelijk nog eens naar boven eh!

Wannez en lint? Nee.Wait wut, jullie zijn samen (gekomen) ?![]()
anal? Triggered! ik op kikken.

Al sexend? of Wat bedoel je juist?Iemand ooit tijdens de seks gewoon weg gewandeld?
Zo een gipsen afgietsel met je zwemmertjes als het ware?Ik wil hier zaterdag op het gemak gaan trekken maar ik ontvang graag tips en tricks op voorhand zodat ik het zo netjes mogelijk kan doen. Waar ik het meest "tegenop" zie is hoe ik dit zo strak mogelijk krijg. Moet ik bijvoorbeeld iets van een malletje maken waarmee ik als het ware alles netjes "smeer"?
Ik ben al meer dan een kwartier aan het wachten op een klantje. Komt zeker en vast![]()
Nee en die hoeft ook niet meer te komen. Oprotten met zo'n gedrochten, ga iemand anders der tijd verspillen ofzo.
Graag!Vrouwen, wie grijpt ze![]()
Onzeloser is weer bezig.Graag!
Such a tease!gewoon shirt optrekken en broek gewoon open ritsen
rosse buurt styleNee, mijn tarief per uur houdt rekening met hoe lang ik gemiddeld moet rijden. Zo ingewikkeld is dat toch niet?
Hij is nog maar net terug, en moet meteen aankondigen dat hij een late ochtenderectie heeft.
Als ik mag kiezen, wil ik met Anal.
Anal is claimed btw![]()