GETHEZ
Well-known member
Trekt het u niet aan jongSome people...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Trekt het u niet aan jongSome people...
Binnen het themaMijn mama trekt mij

Eerst naakt, dan sex, dan bloed. Heerlijk. Krijg er nog altijd een erectie van.
Trekt u jong
verbaas ik mezelf erover dat ik dat nu echt graag doe. (alles met een brede en lange steel.
Niet nadenken gewoon vooruit-achteruit. chill, niet bukken geen rondspatten, die lange steel is echt zalig.
kunnen erven vandaag, feest!
badkamer van 90m2 vind ik toch al geen simpele bungalowIn 2021 ben ik bij 2 architecten gaan aankloppen om na te gaan hoe realistisch het was om met mijn budget te bouwen, simpele bungalow met 2 slaapkamers en 1 badkamer van 90m2.

Is dat niet het minimum voor een huis met meerdere vrouwen?badkamer van 90m2 vind ik toch al geen simpele bungalow![]()
Geen idee, de laatste keer dat ik een huis gedeeld heb met meerdere vrouwen, is niet bijzonder goed afgelopenIs dat niet het minimum voor een huis met meerdere vrouwen?

Nu weet je waarom! Te kleine badkamer!Geen idee, de laatste keer dat ik een huis gedeeld heb met meerdere vrouwen, is niet bijzonder goed afgelopen![]()
Ooit zelfs naar hotel gegaan op vrijgezellenweekend en plots werden we genomen met een paal achteraan !
Trouwens voor mijn 30ste penis d..i..e ik nodig had per ongeluk op het podium beland toen ik eigenlijk naar Een maat onder de tafel ging zien.
Wel kudo’s voor geen dt foutenCool story bro.ik zal jullie vertellen hoe het ging
ik zat op een bankje
toen kwam er een knappe vrouw naast me zitten
ik dacht, 'wow wat een knappe vrouw en ze zit naast me op een bankje'.
toen moest ik iets bedenken om het gesprek te starten.
Ik vroeg haar: 'wat vind je van mijn bruin kakje'
Zij zei: 'het past op een teddybeer als jij'
Toen stamelde ik: 'dit moet het lot zijn, wil jij eens zeven weken'
waarop zij verder antwoordde: 'tussen het elektrische deken?'
Jackpot, ze was ook een fan van Andre van Duin.
Ik toonde haar mijn favoriete plekjes aan het water en al de rest zijn zorgen voor later.
Wie noemt zijn penis nu "m'n beste versie" ?Laten we het er op houden dat Mulan m’n beste versie naar boven heeft laten komen.

En is dan iemand uit geleden daarover?Maar Wannez kwam bijna een jaar geleden op mijn pad
Ik zou net denken dat "he rocked your socks off", maar ok dan, serieuze diss hier naar onze @Wannez.@Wannez is fantastisch en hij heeft er absoluut in mee geholpen dat ik nu steviger in mijn schoenen sta.
Of z'n kwakje.RAAAAAAAAAAAH OVERLOAD IN MIJN BREIN
Geen edits aan de quotes:
Wie noemt zijn penis nu "m'n beste versie" ?![]()

Propere jongens kuisen het zèlf op!En is dan iemand uit geleden daarover?

And again: magical kwakje!Ik zou net denken dat "he rocked your socks off", maar ok dan, serieuze diss hier naar onze @Wannez.
RAAAAAAAAAAAH OVERLOAD IN MIJN BREIN
Geen edits aan de quotes:
Wie noemt zijn penis nu "m'n beste versie" ?![]()
=>Of z'n kwakje.
Propere jongens kuisen het zèlf op!
And again: magical kwakje!
![]()
"Hier verder kwakken"... ik was effe niet zeker wat voor post ik juist gemaakt had. Ik las het als "kom jonge, hier moogde gij uw kwakske droppen".
Dat gezegd zijnde @mod: Mijn eerste post was wel echt mijn glimlach van de dag en geen gezever hoor.