mijn highlighter blonk harder dan alle ballen samen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mijn highlighter blonk harder dan alle ballen samen.
Als single ben je zelden alleen hoorZolang je je maar amuseert als single, oldskooler.

voordeur stond open en Wannez ging direct achter poes aan!
Wil je je zo graag laten prikken? Wel fijn dat je man zo open staat voor een open relatie.Na lang wikken en wegen (vooral om mijn man gerust te stellen) dan juist een date vastgelegd met mr Booster voor morgen. Was nog één plekje vrij dus hoop dat het me beter bevalt dan de eerste 2.
![]()
Doet een professional het sneller? Zeer zeker.
Is die duurder? Ook vrij zeker.
Doet die het beter? Niet perse, hangt er vanaf hoe handig je zelf bent en hoe rap die bij zijn volgende klant moet staan.

Moh eih!Nummer 1 en 4 hebben een ritje gehad. Nummer 2 en 3 niet, ze gebruikten de mama daarvoor.
Ai. Leesteken vergeten?Los daarvan, fuck kinderen.![]()

of- je vrouw die gisteren je lief fuckte
je vrouw die gisteren je Kinderen fuckte en de volgende dag zei: Fuck, kinderen
Is dat sinds Corona dat ze in het schipperskwartier met een balie werken? Is er een keuzemogelijkheid of beland je bij de eerste de beste?In Antwerpen kan je gwn langs de balie gaan en dan plannen ze je ter plekke in en ben je enkele minuten later geprikt. Ik heb dat zo gedaan en ik woon zelf niet in Antwerpen..
Wel wel.in het schipperskwartier beland bij de eerste de beste
Die jongen ziet zijn auto wel héél graag.Mijne auto binnengedaan.
Anal is the only way
Na al die verhalen en verwijzingen die ik in mijn korte tijd hier over u heb gelezen, zijt ge eigenlijk wel wie ik anaal ervaren wil![]()
Een scheetje gelaten met iets bij onderweg naar een sollicitatie.
Shit happens.
Met zo'n pamper om gaat een sollicitatie al een stuk beter merk ik op.Die kaka pampers kunnen toch soms echt wel heftig zijn![]()
Ik vind een natuurlocatie ook wel eens fijn. Ik heb nog nooit, maar dan ook nooit, iets in de natuur gedaan.. Dus kan er alleen maar van bijleren.
Dat is inderdaad uit context getrokken want ik probeer meestal net wel onnozel te doen.Failed!
Dat is inderdaad uit context getrokken want ik probeer meestal net wel onnozel te doen.
Sorryopeens die madam:"misschien een rare vraag, maar wilt gij mijn dochter es mee naar boven nemen en volle vaart gaan met haar?"

En ge hebt zelfs niks moeten weglaten!Sorry![]()

Sorry![]()
Dan hoort deze er ook bij.En ge hebt zelfs niks moeten weglaten!![]()
haja, dat kind heeft er veel plezier van gehad om es volle vaart te gaan. Met mama was het nooit waar want dat was tegen 3 per uur.