I'll say it proud!!Leg het bloot!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I'll say it proud!!Leg het bloot!
tis dat dat haar erop zo kietelt in de keel he
Ik zit in die van ons, alleen, kweetniewa te doen...![]()

Is ni vriendelijk e, moesten we ni samenspannen tegen het vrouwelijk geslacht?
Sorry, maar met de beschikbare informatie kon ik niet oordelen of het over een manmens of vrouwmens gingIs ni vriendelijk e, moesten we ni samenspannen tegen het vrouwelijk geslacht?
Ni als ge t maar 25 seconden volhoudt zoals ik![]()
De mama frituren nadat je ze gewenteld hebt in het vocht van haar dode kinderen....![]()
Ik ben dan ook een fritopaat
Zolang ge blijft koken is mij alles goed babybut you love me nonetheless![]()

Die dekselse mods tochModeratoren steken hier al heel veel in je meid.
Ik had nu zo graag gehad dat je had getypt dat ze hem er wel tussen gingen pakken!Gewoon binnengaan, ze gaan je waarschijnlijk onmiddellijk prikken

Euhhh...Ik had nu zo graag gehad dat je me ging pakken!![]()
Hela, hier mag enkel conform het wegreglement gepost worden hèEuhhh...
edit : ik heb alleen enkele letters weggelaten
Oei, er bestaan gelukkig ook beflapjes!Dan is het lekker sappig en nat maar nu is het echt niet te eten.
Vandaag op vrienden gezeten met aangepaste grootouders.
Klinkt misschien fout voor sommigen maar het deed echt deugd om eens te voelen in het kind.
Hier getrokken, gladde loop. Interesse overgekregen van m’n pa en opa en op een of andere manier is het voor mij een rustgevende hobby om een uurtje wat te schieten in een stuk karton.
Stomme stoot: een keer gaan schieten, wat dus zelf vrijwel geluidloos is. Gehoorbescherming leek me dus niet nodig. Mijn vergissing werd pijnlijk duidelijk toen die in’t kotje naast mij leegschoot.
Dat handgebaar maakt het af.Haha toen ik trok, wist ik dat ik sowieso ging komen![]()