Zoals elk jaar: Eens echt leren trekken in de keuken. Daarom dit weekend me ingeschreven voor een cursus.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals elk jaar: Eens echt leren trekken in de keuken. Daarom dit weekend me ingeschreven voor een cursus.
Misschien op voorhand al eens experimenteren? Zet uwe vriend, vriendin of kat in de schemer en testen maar![]()
Klinkt misschien gek, maar ik zou graag een dag op stap gaan . Mijn dochter is bijna 16, dus dat is één en al spontaniteit wat leuk is maar niet handig als je iets wil uitproberen.
Och gij ik moest al gaan kijken waar dat van kwam.Jawatte
vroeger nooit een keurder mijn aanhechting zien aanraken
Dan kan het nu terug naar omhoog gaan.![]()
Voor sommigen misschien interessant om te weten.al 4+ jaren een zuiger

Ieder zijn/haar eigen fetish.Pis van 6y geleden dus ik vermoed dat de zelfsproei optie op tafel ligt.
Enig idee waar je zo'n sproei uitrusting kan kopen?
Wil je de volgende keer Rachid laten "komen" ipv "er zijn"?Na 1 minuut was hij er. Merci Rachid!

Dat ik content ben is het belangrijkste.Wil je de volgende keer Rachid laten "komen" ipv "er zijn"?
Was beter geweest volgens Zwam.![]()
Alez, Rachid mag dus nog eens "komen" bij jou!Dat ik content ben is het belangrijkste.

Liever niet, de kans dat hij 2 x mijn tv niet steelt is vrij klein.Alez, Rachid mag dus nog eens "komen" bij jou!![]()
Er zijn ook klitzuigers héVoor sommigen misschien interessant om te weten.![]()

Ben je weer je zelfbeeld op ons aan het projecteren?denk juist dat we nu in een tijd zijn beland waar mannen met hunne kleine juist wordt geaccepteerd
En pijp vind ik wel eens fijn, maar dat gebeurt zo zelden dat het er de laatste jaren ook niet meer is van gekomen.
Mijn vriend zijn slow cooked pulled pork.
Heerlijke Thaise laten doen.![]()
ma zichtbaar in de verte, meer zin om eronder te kruipen dan erop.![]()