Het grote BG uit-de-context-getrokken-quotes topic

Wat is ook het probleem als je een worst vastneemt en het blijkt van vlees gemaakt te zijn? Als je de smaak niet goed vind, ok, dan pak je volgende keer een zakje

Ze doen het duidelijk onder invloed. Alsof er ook maar 1 redelijk persoon geklaagd heeft omdat hij verkeerde worst heeft.

Dat moet toch een surrealistische ervaring zijn.

het grootste struikelblok is eigenlijk dat ik gewoon moeilijk kan. Na een paar uur word ik erg onrustig. Ik trek, maar niets lijk echt te werken. Eerst was dat in aparte kamers, maar toen misten we elkaar te hard. Daarom nu in dezelfde kamer. wel nog vaak nog samen. ’s Ochtends proberen we ook weer samen. dus wel vaak, maar het daadwerkelijke doen we meestal apart.

is dat ok om zonder enige ervaring of training zomaar in het wilde weg te beginnen rammen?
Of zou een basisles (of een paar) veiliger zijn? Ik denk vooral richting eventuele overbelasting.

En om er een ergernis aan te koppelen. Sinds gisteren m'n ..rectie slaat op hol...

het gebruiksgemak algemeen zwaar naar beneden gedaan. Een functie die ik bij wijze van spreken 50x op een dag gebruik.

kon je vroeger met 1 swipe naar beneden direct in de widget. Nu zijn er al 2 swipes nodig.

Makker, ge maakt mij niet wijs dat ge deze post niet hebt geschreven met het doel om in dit topic te belanden...
Ik denk dat ik hoop en al 5 woordjes uit de hele post moest verwijderen :laugh:.

Zaktraining is serious business, beweeg om de zak heen, en ook tijdig wegduimen hé!!
Hier een paar tips:
- Warming-up van ong 10 min
- Handwraps gebruiken: beschermt de polsen, knokkels en voorkomt verstuikingen
- Gebruik geschikte handschoenen voor zaktraining (tussen 12-16 oz)
- niet voluit als je techniek nog niet goed zit
- zorg dat je voeten en heupen meebewegen (kracht komt eveneens vanuit je lichaam, niet alleen je armen)
- houd je polsen recht bij het stoten (voorkomt kneuzingen en verstuikingen)
- Beweeg om de zak heen, oefen voetwerk, af en toe defensieve bewegingen maken (bv.wegduiken)

-Leer vooral techniek te verbeteren:
Goede YouTube-kanalen:

Ook wel handige tips:
Zet je telefoon op een statief of tegen de muur.
Vergelijk je houding en stoten met techniekvideo’s of profs.
Let op:
Je houding (handen omhoog, kin omlaag).
Je afstand tot de zak.
Hoe je beweegt na een stoot (beweeg je of blijf je stil?)

Ik vind ook de call out naar uwe snokbuddy vermeldenswaardig:
@Mr.Anderson nog iets aan toe te voegen pé?

Terug
Bovenaan