'Altijd proeven van het materiaal waarin je boort!'
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'Altijd proeven van het materiaal waarin je boort!'
Mss dat ik is met een fijner voorwerp in moet keuteren.
Snap ik ook niet goed. Is intussen zo'n automatisme dat ik daar al niet meer over hoef na te denken of zelfs maar te zoeken waar ik hem moet stoppen.

Wat koopt ge eigenlijk in een barbieshop?Hier in Aalst zitten er nu ongelofelijk veel Barbieshops van dezelfde eigenaar precies, allemaal dezelfde lichtreclame, sommige op tientallen meters van elkaar. Vaak geen klant te zien. Witwaspraktijken?
Head down en focus op wat belangrijk is: uwe kleine.
Je kan hier nu mee lachen maar ik zie het al zo voor mij: De almachtige "star wars" vloot van de almachtige keizer "Palpatine" valt het Aardse rijk aan. En plots schiet men gewoon duizenden goedkope Chinese 'brol' drones allemaal tegerlijkertijd af.Misschien toont deze oorlog aan dat dure tanks minder belangrijk en relevant zijn als de tegenpartij goedkope drones kan inzetten die ze gemakkelijk omzetten naar schrootmateriaal? Er werd veel gepushed om Abrams en Leopards naar Oekraïne te krijgen, maar die hebben uiteindelijk weinig impact gehad op de oorlog. Artillerie blijft wel aanwezig, maar het gebrek eraan wordt gecompenseerd met drones. Het is gemakkelijker om een artilleriestuk te vernietigen, want da's nu eenmaal een groot en lomp ding ook al is het mobiel, dan een droneoperator uit te schakelen.

Al mijn ganse leven HIV. Heel tevreden van.
Neen sorry je vrouw zei nee. Ik ga je hierbij niet helpen.
Vandaag de italiaanse riviera gekocht![]()
Ian heeft ne goeie dag gehad precies.Effe vollenbak wanneer de ian kwam, incl. hoofd op en neer en heen en weer, net geen lucht... Blijft toch een knap staaltje eh... En dan triestig zijn als t afgelopen is![]()
I always figured you for a stuttererIan heeft ne goeie dag gehad precies.
Dank u voor de mededeling.aaargh - ik . kom .
Het is alweer even geleden...
Ik snak naar een goe kwakske...
M'n vriendin zal me doodschieten.
Speedseksdate? Met vrouwen én mannen?Het binnenkomen is het meest awkwarde, meestal met andere mannen die in 't zelfde zitten.
En dan is het gewoon met de aanwezige vrouwen.
Voelt wat repetitief, zeker met vrouwen.
En na 10 heb je het dan wel gehad.
Maar wel snel in iedereen.
Zeker eens proberen.
Gisteren opt onverwachtse een gaatje dat vrijkwam
ik zou stijf staan
We zijn dus aangekomen op een punt waar je op uw gemakske gaat en bepaalde bezoekers gewoon in het midden van de gang hun ding beginnen doen. Wordt dat het nieuwe normaal?