Het grote BG uit-de-context-getrokken-quotes topic

Mijn portefeuille: De samenstelling

Hierbij de samenstelling van de top 6 van mijn portefeuille (11/09/2025):
Cash geld
Een bankkaart
Een kredietkaart
Mijn ID kaart
Bloedgroep kaartje
Monizze Maaltijdcheques kaartje.

- Portefeuille grootte: Mmm ik zal het eens opmeten
- Portefeuille samenstelling: Dat verandert wel eens
- In totaal een 5-tal verschillende bedrijven. (oa ING, Argenta, ...)

Toen ik uw topic openklikte was het eerste waar ik effectief aan dacht een portefeuille die in mijn broekzak steekt :D

Laatst bewerkt:
Misschien toont deze oorlog aan dat dure tanks minder belangrijk en relevant zijn als de tegenpartij goedkope drones kan inzetten die ze gemakkelijk omzetten naar schrootmateriaal? Er werd veel gepushed om Abrams en Leopards naar Oekraïne te krijgen, maar die hebben uiteindelijk weinig impact gehad op de oorlog. Artillerie blijft wel aanwezig, maar het gebrek eraan wordt gecompenseerd met drones. Het is gemakkelijker om een artilleriestuk te vernietigen, want da's nu eenmaal een groot en lomp ding ook al is het mobiel, dan een droneoperator uit te schakelen.
Je kan hier nu mee lachen maar ik zie het al zo voor mij: De almachtige "star wars" vloot van de almachtige keizer "Palpatine" valt het Aardse rijk aan. En plots schiet men gewoon duizenden goedkope Chinese 'brol' drones allemaal tegerlijkertijd af.

Men schiet 99% kapot maar 1% raakt de vloot --> Héél de "hypermoderne state of the art" vloot bestaat niet meer. :tongue:
Een miljard euro down the drain vs 100k aan drones.

Het binnenkomen is het meest awkwarde, meestal met andere mannen die in 't zelfde zitten.
En dan is het gewoon met de aanwezige vrouwen.
Voelt wat repetitief, zeker met vrouwen.
En na 10 heb je het dan wel gehad.
Maar wel snel in iedereen.
Zeker eens proberen.
Speedseksdate? Met vrouwen én mannen?

Terug
Bovenaan