DiffieHM
Well-known member
Dat is echt wel een ding bij de vrouwtjes hèAmai zo een kleintje
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is echt wel een ding bij de vrouwtjes hèAmai zo een kleintje
Moet dat idealiter niet warm en nat zijn?Al verschillende geprobeerd maar overal dezelfde kutkwaliteit. Ze worden hier nochtans donker en koel bewaard in de garage.
Centen vragen voor de seks schijnt inderdaad het verdienmodel van prostitutie te zijn. Uit die tweede gleuf zou ik blijven.Enkele jaren geleden voor amper 30€. vandaag de dag: 39,99€ en dat is dan alleen (er zijn 2 gleuven). Echt gratis bestaat niet hé.
Nu goed, dit is blijkbaar hun verdienmodel.
Alles ok?Ik moet aan de zijkant van het huis een bedje maken
het mag al eens druppen of spuiten
Alles van zaad verspreidt zich via de lucht en kan schieten in je schors. Dat kan je nooit tegenhouden.
Akkoord... maar waar naartoe dan? Heb hier al eens gevraagd naar suggesties voor een betrouwbare maar ook betaalbare voor mij in de buurt van Brugge, maar geen reactie gekregen. Tips nog steeds welkom (heb nog tijd, want eerstvolgende beurt is nog ongeveer een jaar).
Soms ben ik ineens aan het fisten met bijv. wolven
Is den uwe dan zo proper? Ah ja want ge zijt den Trumpjakkes net opgezocht. die fransen hebben toch een vieze zeg.

Het leek alsof je mini onbesneden piemeltjes aan het eten wasEn dan helpt de kaasgeur niet.
Volgende keer wat zaad erbij doen.
Daar bestaan die blauwe pilletjes voor.Iemand tips om dit snel terug omhoog te krijgen?
Gisteren maar 2 tripeltjes gedronken. Iemand tips om snel terug omhoog te krijgen?
Je moet het zo moeilijk niet maken. Gewoon geen tripeltjes meer drinken en ge krijgt hem zo weer naar omhoog!Daar bestaan pilletjes voor.
Ik voel mij super goed als na een goeie release thuis. Ik vind echt niks zaliger dan dat.
En ja af en toe tijdens kerstmis of whatever ..
Maar an sich best weinig. Maar als beloning voelt dat ééns zo goed.
100% er mee stoppen zal ik nooit doen. Maar ik ben eigenlijk al wel voor 95% gestopt en ik vind dat ruim voldoende.
Ik zie een paar. Die gaan precies trekken.
hier al opengegaan en het ziet er naar uit dat het tot 11u gaat duren.
zalig deze voormiddag.
Seksverslaving is inderdaad een onderbelicht probleem.Kleine rant maar ik vind het zo grappig dat mannen en vrouwen dagelijks klagen maar dan TOCH blijven nemen. Niemand verplicht u om er elke dag op te zitten. Het is (voor sommige) een echte verslaving zo simpel is het.
Naar K3 geweest en tegen de kant gesmakt en van het uitzicht genoten. Quality Time. Dikke glimlach.
Ik heb vandaag mezelf geprint. Ik stuur foto's en meer details in PM.

Toen ik single was ook eens de zus van een maat z'n vrouw voorgeschoteld gekregen en het droop ervan af.

Absoluut.Een geluk dat we AI nog hebben