DiffieHM
Well-known member
iddSeg ben ik vet? Schande!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
iddSeg ben ik vet? Schande!
NIVEAU NIHIL!!!
Soms is het zo warm dat de fut en goesting weg is.Voor het eerst trek ik in de zomer niet. Bij die temperaturen kan je toch niets doen.
Weinig aanpassingen nodig.Was deze ochtend bij de kine. Moest even op de tafel gaan liggen en ze begon te trekken en sleuren aan mij waarbij ze mijn been stevig tegen haar borsten drukte. En toen vroeg ze: "hoe voelt dat?". Laten we zeggen dat ik met gemengde gevoelens geantwoord heb![]()
@TRUMP sorry ik kon dit echt niet laten passeren.'t Is serieus. Stelletje lamzakken. We hebben TRUMP gewoon gepijpt – het slijm hangt nog om de lippen
Gelukkig wel een zwelling dus toch schieten op de moment zelf. Dat was toch ook alweer even geleden.
Wel twee auto's die meteen stopten om te helpen![]()
anal boven![]()
Eindelijk door wat de flosh is en dan nog een ritje doen. Enkel dat ding weer af geven was moeilijker.![]()
Maar voor je dat doet, eerst een beweging op de flosh.

Hier is zelfs geen aanpassing nodigDie van ons was er vies van. Die wou ze weggooien toen hem ze de eerste keer te pakken had.

Ik kijk alvast uit naar de achterpoortjes ...
man sinds kort ontdekt, vroeger nooit, smaakt super telkens, maar elke keer de dag erna koppijn, en het gaat niet weg totdat ik nen dafalgan heb gepakt.
Af en toe uw hand eens wat rust gunnen. Gebruik desnoods de linkerhand (aka The Stranger)Mijn rechterhand is helemaal gezwollen EN DAT JEUKT ALS ZOT![]()
Lekker twerken met de billen bloot
Wel ze lagen bovenop, een echte goeie dikke
Waar?Ik voel hier![]()
Dat moet heet geweest zijn, zeker vandaag!Vandaag: ik dacht, kga in elk holleke![]()
Tijd om eens uw muis te reinigen?
Ik voel mij vier![]()